Pierwsze spotkanie z DermoFuture, czyli Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K

piątek, maja 26, 2017

Jak w tytule - dzisiejszy post przedstawi pierwsze spotkanie z marką DermoFuture za sprawą nowości, które jak wiele z Was otrzymałam do testów, dzięki uprzejmości Michała - Twoje Źródło Urody. Ostatnio pisałam na blogu, że nie mam problemów z naczynkami, poza skrzydełkami nosa, więc pewnie zapytacie, czemu akurat taka wersja serum, skoro obok tej, istnieją jeszcze dwie (z witaminą A i z biotyną). Odpowiedź jest bardzo prosta - zaczerwienienia, a brzydko mówiąc czerwone placki atopowe, które wracają do mnie systematycznie, mimo codziennej pielęgnacji. Mam wrażenie, że moja skóra coraz szybciej uodparnia się na to co działa dobrze. Właściwości witaminy K, dały mi powody, by jednak spróbować właśnie tej kuracji. 

Podstawowe funkcje witaminy K dla skóry:
  • wspomaga prawidłowe krzepnięcie krwi i gojenie się zmian związanych z pękaniem naczyń krwionośnych,
  • poprawia koloryt skóry,
  • uszczelnia naczynia krwionośne, 
  • rozjaśnia zasinienia.



Kuracja z witaminą K zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Uszczelniają one ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu oraz zmniejszając ich widoczność. 
Ze względu na dużą zawartość (1%) witaminy K, zostają szybko zredukowane zaczerwieniania i zasinienia. Olej arganowy optymalnie odżywia, zwiększając jędrność i elastyczność naskórka.


Działanie kuracji:
  • wzmacnia i uszczelnia osłabione ścianki naczyń,
  • zmniejsza widoczność naczynek krwionośnych,
  • zapobiega nadmiernemu rozszerzaniu naczynek,
  • stymuluje procesy naprawcze,
  • regeneruje podrażnienia.
Sposób użycia:
Nakładać wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wmasować. Po wchłonięciu się preparatu stosować krem na noc.

Skład:
Isohexadecane, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Silica, Persea Gratissima Oil, Phytonadione Expoxide, Arnica Montana Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Juglans Regia Leaf Extract, Parfum.


Skóra mieszana z tendencją do niedoskonałości, a jednocześnie do miejscowych przesuszeń, to bardzo duże wyzwanie pielęgnacyjne. To taki mały optymistyczny wstęp dla osób, które nie znają moich perypetii skórnych lub nie zaglądają do mnie systematycznie i nie są na bieżąco ;) 
Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K, na pierwszy rzut oka, mogłaby być dla mnie zbędna, ale jak już wspomniałam, postawiłam jej początkowo jeden cel - zaczerwienienia między oczami, pod oczami. Miejsce bardzo wrażliwe i wybredne w pielęgnacji. Pokrywanie kuracją tego miejsca (początkowo) i całej twarzy (w dalszej kuracji) każdego wieczoru, było bardzo przyjemne. Produkt ma konsystencję rozwodnionego żelu, kwasu hialuronowego i łatwo sunie po skórze, nie stawiając pod palcami żadnego oporu. Potrzebuje chwilę czasu, by się wchłonąć, ale wieczorem nie jest to dla mnie sprawa bardzo problematyczna. Po prostu co jakiś czas idę do łazienki, by skorzystać z kolejnych kroków pielęgnacji.  Nie wchłania się absolutnie, ponieważ na mojej twarzy pozostawia delikatny film, który przypomina nieco efekt, jaki pozostawia po sobie na skórze baza silikonowa. Nie koliduje to z nakładaniem np. kremu na noc. Oba produkty wiążą się ze sobą idealnie. Dość intensywny zapach kuracji, kojarzy mi się z niebieskim kremem Nivea lub kremem dla dzieci Bambino. W każdym razie, dla mnie jest to woń bardzo przyjemnie wspominana ;)


Skład  Kuracji z witaminą K jest bogaty, znajdziemy tu: olej rycynowy, olej z awokado, olej arganowy, okraszone witaminami E i K oraz wyciągiem z arniki, owoców rokitnika, liści orzecha włoskiego. Bardzo obawiałam się oleju arganowego, ponieważ nie służy on mojej skórze. Mogę go używać na włosy, paznokcie, ale na twarzy spotkania kończą się kiepsko. Początkowo więc używałam serum jedynie punktowo/miejscowo (tylko na noc), by wykonać swego rodzaju próbę skórną, po upływie około 1,5 tygodnia zdecydowałam się na pokrycie całej twarzy. Kolejne aplikacje nie przyniosły żadnych niepożądanych efektów, więc akurat w tej kombinacji olej arganowy nie okazał się być szkodnikiem. Efekty stosowania kuracji z witaminą K były widoczne dość szybko, ponieważ moje czerwone placki wyciszały się, odkrywając przede mną delikatną i bardzo ładną skórę. Znikała ta nieprzyjemna i denerwująca mnie (szczególnie w trakcie wykonywania makijażu) chropowatość i nierówność skóry. To pewnie moja osobista utrapienie, ale kiedy miejsca między oczami się zaogniają, to ciągle mam wrażenie, że napotkany przeze mnie rozmówca, patrzy tylko na to ;) Obecnie, czyli po miesiącu używania kuracji z witaminą K, nie posiadam żadnych ognisk atopowych na skórze. Jest ona gładka, uspokojona, i niezwykle przyjemna w dotyku. Skóra rano wygląda na wypoczętą i odżywioną, nawet jeśli zarywam nockę z powodu kolejnego zęba mojej córki ;) Coś czego nie planowałam i nie byłam w stanie przewidzieć, to na pewno to, że  kuracja DermoFuture bardzo dobrze działa na samą okolicę oczu, ponieważ skóra nabrała delikatności, a moje zasinienia wydają się być nieco mniej widoczne. W zasadzie, kiedy już nałożę na twarz podkład, bez korektora, to nie widać ich w ogóle. 
Zapytacie zapewne o naczynka. Ja mam tylko dwa pęknięcia, o czym pisałam ostatnio przy okazji kremu tonującego. W tamtym wpisie zamieściłam zdjęcie akurat tej części twarzy, na której te naczynka są. Na zdjęciach nie widać ich praktycznie wcale, jednak kiedy twarz jest jest w stanie no make up, da się je zauważyć gołym okiem. Nie zmieniły się, ale mam je już bardzo długo i w zasadzie tkwią sobie tam z tanie niezmienionym. 

Jeśli chodzi o kwestie czysto techniczne i wizualne, to buteleczka i cała oprawa graficzna Kuracji DermoFuture kojarzy mi się z fiolkami aptecznymi ;) Może dlatego zaufałam tej małej buteleczce, mimo składu, który wskazywałby, że podzieje się na mojej twarzy źle. Jestem zadowolona z kuracji. Zostało mi już jej bardzo niewiele, ponieważ opakowanie liczy jedynie 20 ml. Patrząc jednak na to, że używałam jej cały zeszły miesiąc, to wydajność jest bardzo dobra. Śliska konsystencja nie wymaga używania wielkich ilości, by pokryć całą twarz. Przekonałam się już nieraz, że mniej znaczy więcej ;)

Które kuracje DermoFuture przypadły Wam do gustu? Dodatkowo, jeśli używałyście zestawu odmładzającego z mezorollerem i byłyście z niego zadowolone, to dajcie koniecznie znać. Mam go w koszyku już chyba pół roku i nie mogę się zdecydować na kupno. Teraz, kiedy moje 'czerwone placki' uspokoiły się, mam szansę spróbować. W innym wypadku nie mogę się 'maltretować' igłami :)

20 komentarze

  1. U mnie też było to pierwsze spotkanie z marką;) też zastanawiam się nad tym zestawem, ale nie wiem czy ufam sobie na tyle. Choć z 2 str chce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie takie rzeczy na twarzy robiłaś. Bardziej krwawe zabiegi widziałam u Ciebie :) Ostatnio nawet mi jeden sklep promocję z tym zestawem wysłał...i jak tu żyć? :P

      Usuń
  2. Kolejna która się spisuje dobrze ;) U mnie nie ma problemu z naczynkami więc na tą zapewne się nie skuszę ;) Ale na inną czemu nie, tym bardziej że kuracja z witaminą A u mnie się spisała rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co wstrzymałam się z witaminą A, ale ona była pierwsza na mojej liście :)

      Usuń
  3. Miałam już kilka kosmetyków tej marki ale serum z witaminą K akurat jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że na naczynka nie działa, chociaż też mam ze dwa, trzy drobne naczynka to gdyby działał to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszany typ skóry z tendencją do niedoskonałości i miejscowych przesuszeń? - moja facjata ma tak samo i wiem, że wypielęgnowanie jej to naprawdę duże wyzwanie - szczególnie te wory i zaczerwnienienia pod oczami - wyglądam jakbym codziennie dostawała tak zwaną "bułę", a przecież żyję z ludźmi w zgodzie, płakać po nocach też mi się nie zdarza :) Myślę, ze serum to mogłoby stać się moim przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mamy tyle wspólnego, to pewnie tak :) Spróbuj!

      Usuń
  7. Nie mam naczynek, więc na razie nie sięgam po takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, że to produkt nie tylko na naczynka ;)

      Usuń
  8. Mam w planach go wypróbować podobnie jak z tej marki serum z witaminą C i biotyną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biotyna na moją starość też by mi się przydała :)

      Usuń
  9. Słyszałam o tych kuracjach, ale żadnej nie miałam. Moja skóra za bardzo nie lubi się z olejami, które miałabym pozostawić na niej nieco dłużej, niż tylko po demakijażu. Mam po nich kaszkę na czole, a i jakieś niespodzianki się pojawiaj ;/ Z naczynkami problemów nie mam, za to rumień czasem do mnie wraca. Na szczęście ostatnio mam spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie, tak jak pisałam ostatnio u Ciebie, odwrotnie - moja skóra nie lubi olejków do demakijażu :)

      Usuń
  10. Ukoił moją skórę, a mezoroler właśnie rozpakowałam i niedługo zaczynam testy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam nic z tych kuracji, ale wyczytuję o nich dużo dobroci:)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!