Nowości kwietnia 2017

piątek, maja 12, 2017

Ociągałam się z przedstawieniem nowości, chociaż zdjęcia tworzyły się już jakiś czas temu. No cóż ja mogę napisać - starałam się nie robić zakupów, ale przecież w życiu Blogerki, kosmetyki nie są tylko wynikiem chodzenia po sklepach i zakupów online ;) Na początek to, co dostałam. Trzy ostatnie zdjęcia, to wyniki moich własnych poczynań sklepowych.


Pierwsza przesyłka to wynik przyjęcia wyzwania. Wyzwania dla brwi, które u mnie pod każdym względem wołają o pomstę do nieba ;) Pracuję nad nimi, ale jest to praca wymagająca cierpliwości. Henna do brwi Delia Cosmetics w tradycyjnej formie towarzyszyła mi od zawsze, a i jej żelowy odpowiednik jest godny uwagi. Test już przeprowadziłam i niebawem ukaże się na blogu.

Kolejna przesyłka, to mleczna paczka od Klubu Przyjaciółek Nivea, która zawierała zestaw hairmilk: szampon, odżywka i odżywka ekspresowa do włosów suchych i zniszczonych. Nieco wcześniej dotarła do mnie paczka, o której już pisałam na blogu - NIVEA Invisible Black & White Fresh.
W tym samy czasie przywędrowała do mnie (nieco spóźnione) marcowe pudełko Liferia i zestaw Elseve Magiczna Moc Glinki z Klubu Ekspertek Ofeminin.


Pisałam już Wam o Krem ochronny SPF 50 + z kwasem hialuronowym i pantenolem YONELLE Medesthetic, który otrzymałam w ramach współpracy z Healthy Beauty. Niebawem napiszę o pierwszym od dawna tuszu do rzęs Rimmel, który nie przyprawia mnie o czarne łzy ;)


Po udanej pierwszej przygodzie z Regeneracyjnym serum do twarzy, postanowiłam przetestować kolejne produkty REGENERUM. Tym razem to: Regeneracyjne serum do rzęs i brwi oraz Regeneracyjne serum do pięt.

Z Twoim Źródłem Urody wprowadziłam do mojej nocnej pielęgnacji jedną z nowości DermoFuture, czyli Kurację Uszczelniającą Naczynka z witaminą K.


W kwietniu otrzymałam bardzo energetyczną, okraszoną miniaturowymi pomarańczami przesyłkę od marki Dr Irena Eris. Przesyłki te zawsze przygotowywane są z niesamowitą dbałością! Spójrzcie tylko na mój Instagram, nie kłamię ;) W skład mojej przesyłki wchodziło oczywiście łakocie i Rozświetlająco - nawilżający krem na dzień z serii Vita Ceric oraz czekoladka Choco Bronzer z linii ProVoke.

Rozpieszczania przez markę Dr Irena Eris ciąg dalszy... zestaw Face Cleansing Ritual Cleanlogy, w skład którego wchodzą Ręczniczek do demakijażu oraz Aksamitny oleożel do demakijażu i mycia twarzy. Rytuał przyjemności ;)


Moje zakupy zacznijmy od aliexpressowego uzależnienia, polegającego na wyszukiwaniu fajnych kolorów lakierów ;) Tym razem trafiałam w dziesiątkę i okazało się, że każdy wybrany przeze mnie majfrend pisał prawdę i tylko prawdę!


Na Instagramie pokazywałam Wam mój jeden raz w czasie promocji - 55% w Rossmannie. Zgrzeszyłam i poszłam jeszcze raz. Ostatecznie moje zakupy to: Caring Lip Oil AA w wersji malinowej, Peeling regeneracyjny do skórek i paznokci, Czekoladowy, matowy puder brązujący do twarzy i ciała firmy Wibo, Bezbarwny primer do ust i Dwustronna sonda do paznokci również Wibo, Skoncentrowane serum do rzęs 8 w 1 marki Eveline Cosmetics.

Dobrze widzicie! Mimo, że dostałam mleczną paczkę kupiłam jeszcze dwa (włosy normalne, włosy grube) szampony Nivea z serii hairmilk. Jest tutaj mały haczyk, za każdy z nich otrzymałam zwrot 12 zł. Wykorzystaliśmy z mężem nasze kupony Żbik ;) 


Moje zakupy kończy Różowa glinka Fitokosmetik, upolowana przez męża z gazetą gąbeczka blend it! oraz piękny nudny lakier Semilac - 135 Frappe.


Myślicie, że maj będzie biedniejszy?

49 komentarze

  1. Oj śliczny jest kolor Frappe z Semilaca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę i poczytam Twoje testowanie henny :)
    a kosmetyki z regenerum muszę przy najbliższej okazji dorwać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serum do twarzy, o którym ostatnio pisałam to mój wielki hit! Uwielbiam je coraz bardziej :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości, jestem ciekawa jak wypadną szampony Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wersje regenerujące działały u mnie dobrze. Mam nadzieję, że na dłuższą metę i te będą równie dobre :) Póki co jestem zadowolona.

      Usuń
  4. Wow, świetne nowości i jak ich dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dr Irena Eris i u mnie zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zaatakowałaś Delie :D i dobrze:)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jaki sposób zaatakowałam? Pisałam o moich brwiach.

      Usuń
  7. Sporo tego :) bronzer lovely mam podobnie jak olejek do ust z AA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś użyłam tego bronzera dopiero pierwszy raz :D

      Usuń
  8. Wspaniałe te Twoje nowości ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe nowosci , ciekawe, ja niebawem zabiema sie do opisania Delii ale cos zabrać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo wpisów w planach, ale czasu jakby mniej :))

      Usuń
  10. Bardzo fajne i spore nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała coś nowego do (mam nadzieję miłego) testowania :)

      Usuń
  11. używam kremowej, grafitowej henny Delii, bardzo ją lubię. Fajne nowości . chciałabym poznać produkty YONELLE i nowości regenerum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Yonelle nic więcej nie znam, poza tym kremem. W dodatku jest to wersja dla salonów kosmatycznych.

      Usuń
  12. Kwiecień trochę Ci tego przyniósł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż myślałam, że będzie skromniejszy :)

      Usuń
  13. Kuszą mnie te szampony Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drugie wyszły mi całkiem za darmo, więc może poszukaj takiej okazji z kuponami :))

      Usuń
  14. sporo nowości, ostatnio też skusiłam się na kilka glinek z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam jedną, bo znając mnie to otworzyłabym wszystkie na raz ;)

      Usuń
  15. czym by było życie bez nowych kosmetyków? :D mega fajne te nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również kupiłam gąbeczkę BlendIt!, jak na razie sprawdza się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą gąbeczką, to chyba ostatnio były polowania stulecia na gazety :)

      Usuń
  17. hahaha pewnie maj będzie podobny :D
    Cała masa dobroci kochana - życzę udanego testowania...
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo ciekawych kosmetyków. Ja miałam tyko hennę z Delii, ale bardzo ją lubiłam. Nie jest może oszałamiająco trwała ale na 2 tygodnie wystarczała. Używałam brązowej i byłam pod wrażeniem pięknego chłodnego i ciemnego koloru, zero rudych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te henny też "działają" ok. 2 tygodni, ale niektóre dużo droższe nie dają w przeciwieństwie do tej żadnego efektu :)

      Usuń
  19. Ja czekam na tonik bodajże z tej serii Yonelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten bronzer, świetny jest! Tez używamy tych henn do brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i do tego jak ładnie ten bronzer pachnie! :)

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!