Pachnący prezent zawsze mnie ucieszy

piątek, maja 05, 2017

Jeśli jesteś w kropce, bo właśnie myślisz o tym jaki prezent mi sprawić bym była zadowolona, kup mi flakon perfum lub po prostu kup mi ładny flakon, a o zawartość martw się trochę mniej. Ja na pewno będę zadowolona. Nie jest tak, że lubię każdy zapach, że wszystkie noszę wzorowo i bez bólu głowy, ale weź pod uwagę to, że jest kilka pór roku, tydzień ma dni siedem, a doba ma aż dwadzieścia cztery godziny, chociaż czasem wydaje mi się, że znacznie mniej. Myślę jednak, że zawsze znajdę czas, by użyć danego zapachu. Zawsze znajdę okazję, by sprawdzić dany zapach na sobie. Moja córka natomiast, tak jak ja uwielbia flakony, najlepiej z kwiatkiem ;) Mam tylko nadzieję, że każdy następny przeżyje to lepiej, niż ta prześliczna miniatura Daisy MJ. Piękna była, ale został już po niej tylko jeden kwiatek. Znajduję w tej sytuacji również coś pozytywnego, jeśli tak to nazwać można - cieszę się, że nie był to flakon 150 ml, który obecnie skrywam w szafce ze skarpetami mojego męża ;) Byłabym wtedy chyba mniej optymistyczna, niż w tej chwili, kiedy myślę o maleńkim flakoniku lądującym na kafelkach. Miej w domu dziecko, a wszystko Ci z łazienki wyprowadzi...

Od jakiegoś czasu mam kilka typów na tzw. liście życzeń, marzeń... jak kto woli (po angielsku też mogę napisać ;) ). Jest ich kilka, chyba nawet więcej, niż kilka, ale z poniższą piątką spotkałam się już. Przetestowałam zapachy na swojej skórze. Wiem, że nie boli mnie od nich głowa. Wiem, że będę z nich zadowolona. O dziwo, wiem już, że w tym wieku, będę również zadowolona z Chloé, chociaż kiedyś nie wyobrażałam sobie takiej sytuacji. 


iperfumy.pl - 1. Versace - Crystal Noir, 2. Chloé - Chloé, 3. Jimmy Choo - Jimmy Choo For Women, 4. Juicy Couture - Viva La Juicy, 5. Kenzo - Kenzo Flower.

Przy okazji tworzenia zdjęcia do tego posta, przypomniałam sobie, że kilka lat temu miałam do dyspozycji wiele zestawów do tzw. scrapbookingu  komputerowego. Poniosła mnie wodza fantazji, kiedy zobaczyłam ile tego jeszcze na dysku mam! Otwierałam wiosenne foldery jeden po drugim... Wybaczcie, po siedmiu latach przestoju, człowiek wychodzi z wprawy ;) Mam nadzieję, że nie wypadło to najgorzej. Uściski wiosenne!


28 komentarze

  1. Ooo... Numer pięć bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam pojęcia o grafice. nie wiele zmieniam w swoich zdjęciach. kocham perfumy, muszę powąchać Viva La Juicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchaj koniecznie! :) Ja lubię przerabiać zdjęcia, dodawać im światła i koloru. Nie zawsze jednak mam na to czas.

      Usuń
  3. Uwielbiam perfumy. Versace bardzo fajne, Kenzo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Versace, akurat ten zapach, jest jak narkotyk :D

      Usuń
  4. Graficznie wyszło Tobie świetnie, mimo takiego czasu :). Sama bym się pobawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No właśnie mam ochotę na więcej :D

      Usuń
  5. Kojarzę Chloe, ale zupełnie mi się nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mówiłam przez dobrych kilka lat :)

      Usuń
  6. zapomniałam nazwy... ale mi się marzą te w kształcie szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie prezenty mnie cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam żadnego z nich niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego podejścia do zapachów... :) Mnie niestety większość drażni, a jak już do jakiegoś przywyknę i ukocham, to wycofują go z produkcji ;)
    chyba bardziej wolę męskie zapachy, tylko tak dziwnie używać ich na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że pisałaś, że o zapach u Ciebie trudno :P Ja męskie też lubię, oj lubię :))

      Usuń
  10. Juicy Couture - Viva La Juicy mam i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę kiedyś zadowolona :)

      Usuń
  11. Jimmiego miałam i uwielbiam:) Jest neutralny, ale zarazem bardzo ciekawy:) bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie sprawić pełnowymiarową wersję :)

      Usuń
  12. Kenzo mnie przyciąga :) a Ty, kochana - wracaj do scrapbookingu!!! ;-) Dla mnie zawsze będziesz w tym mistrzynią! :)
    Co nie znaczy, że pisanie o kosmetykach źle Ci wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chciałabym wrócić, ale skąd wziąć na to czas :))

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!