Pudełko Liferia (kwiecień) + kupon na dodatkowy kosmetyk

środa, maja 03, 2017

Kwietniowa Liferia przychodzi do nas z hasłem Hello Sunshine i ma być małym słoneczkiem w pudełku. Kwiecień pod względem pogody jest tak paskudny w tym roku, że chyba nie ma osoby, która nie czekałaby na słońce! Może być nawet w pudełku ;) 


Liferia mówi, że przed nami miesiące, kiedy będziemy leżeć na trawniku z ulubioną książką (tylko uważajcie na mandaty!) i będziemy spacerować wśród cieszącej nasze oczy przyrody (czekam!). Niestety ciągle jeszcze pogoda jest bardzo zmienna i wieczory są tak zimne, że ja chodzę spać w grubych skarpetach. Pocieszam się kwietniowym pudełkiem. Taki spóźniony prezent na moje urodziny ;) Podobnie jak ostatnio, nie znam żadnego z kosmetyków,  które znalazły się w pudełku.


Neauty Minerals, Róż mineralny Rhubarb Wine, Polska, 2g (produkt pełnowymiarowy) - ten mineralny róż nie ma w składzie konserwantów, barwników chemicznych ani substancji zapachowych, dlatego jest idealny nawet dla skóry wrażliwej. Zawarty w kosmetyku tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne i lecznicze, a także chroni przed promieniowaniem UV. Chłodny odcień średniego różu o matowym wykończeniu będzie pasować zarówno dla bardzo jasnej jak i opalonej skóry.


NSPA, Serum rozświetlające, Anglia, 50 ml (produkt pełnowymiarowy) -  serum może być stosowane jako krem, baza, rozświetlacz, ale świetnie spisze się także w połączeniu z podkładem czy kremem BB. Dzięki zawartej w produkcie witaminie E, żeńszeniowi i olejkowi neroli, skóra jest nawilżona, rozświetlona i wygląda na wypoczętą.


Earthnicity Minerals, Bronzer Mineralny, Sunkissed, Anglia, 0,5 g - bardzo trwały i mocno napigmentowany puder brązujący, dzięki któremu skóra wygląda jak muśnięta słońcem. Idealnie nadaje się do konturowania twarzy dzięki neutralnemu, niewpadającemu w pomarańczowe tony odcieniu. Może być też stosowany jako cień do powiek.


Bio Oleo Cosmetics, Olejek Roll - on, Olej ze słodkich migdałów, Polska, 15 ml (produkt pełnowymiarowy) - wmasuj bezpośrednio w skórę twarzy albo nałóż na opuszki palców i użyj do włosów lub skórek wokół paznokci. Olej ze słodkich migdałów może być stosowany do skóry wrażliwej, suchej oraz do pielęgnacji małych dzieci. Ma silne właściwości nawilżające i wygładzające oraz łatwo się wchłania.



Cosnature, Naturalny odżywczy balsam do ciała z olejkiem z dzikiej róży, Niemcy, 250 ml (produkt pełnowymiarowy) - odżywczy balsam do ciała zawiera bogaty w dobroczynne składniki olej z nasion dzikiej róży, masło shea i olej babassu. Balsam wspaniale odżywia skórę oraz sprawia, że staje się zauważalnie gładsza. Świetnie się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustej skóry.


Jeśli zdecydujecie się na zakup kwietniowego pudełka i chcecie otrzymać szósty kosmetyk, w komentarzu do zamówienia wpiszcie allicando_april. Szóstym kosmetykiem będzie tym razem żel pod prysznic Apple&Bears (w wersji travel size), mix zapachów.


Jak oceniacie kwietniowe pudełko Liferia?

11 komentarze

  1. To serum rozświetlające wydaje się ciekawe, chociaż wszystkie marki kompletnie nic mi nie mówią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię podkłady do twarzy marki Neauty minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, same kosmetyki z dobrymi składami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywały ciekawsze edycje, ale ptaszek ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemna zawartość i ja bym na nią nie narzekała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to pudełko wiele ciekawych rzeczy się w nim znajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie jeszcze nie dotarło pudełko, ale już się cieszę na serum

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba, zapewne za sprawką tych minerałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te serum rozświetlające chętnie bym wypróbowała : )

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!