Nowości maja 2017

poniedziałek, maja 29, 2017

Przychodzę dziś z prezentacją moich majowych nowości. Nie jest tego bardzo dużo, zakupów też nie robiłam wielkich. Promocje ciągle kuszą, ale staram się robić rozważne zakupy. W końcu zużywam wolniej, niż kupuję. Nie jestem w stanie przerobić na sobie całej drogerii przecież ;) 

Jak już pisałam w jednym z majowych postów, dotarło do mnie pudełko Liferia, które tym razem nosiło hasło Hello Sunshine. Nie skusiłam się na inne pudełka, chociaż nawet mój mąż mówił, że jest przecież nowe beGlossy.
Po raz pierwszy w mojej łazience pojawiły się produkty Mincer Pharma. Swoją przygodę z marką zaczynam od serii Vitamins Philosophy przeznaczonej do cery dojrzałej. W moim przypadku to: Wzmacniające serum do twarzy i szyi oraz Odżywczy krem na dzień i noc.


W rozdaniu organizowanym na Instagramie przez Ewę z bloga Odcienie Nude, wygrałam coś, co interesowało mnie już od dłuższego czasu, czyli Serum oczyszczające do skóry głowy firmy Bionigree. Najbardziej zaskakującą niespodzianką w tym miesiącu była poczta balonowa od Nivea. Moja córka była przeszczęśliwa i (do tej pory jest!), kiedy jej oczom ukazuje się balon wypełniony helem, pełen kolorowych piór ;) Dla mamy został  Lekki krem przeciwzmarszczkowy z serii Care.

Totalną nowością są dla mnie kremy O2Skin, z innowacyjną formułą stworzoną na bazie tlenu, które przywędrowały do mnie w zeszłym tygodniu. Będę testowała: Tlenowy krem - żel na dzień oraz Tlenowo nawilżająco - odżywczy krem na noc.


Garść kosmetyków od Pharmaceris, które wybrałam wg własnych potrzeb i preferencji - Pharmceris H, Specjalistyczn szampon stymulujący wzrost włosów; Pharmaceris EMOTOPIC, Specjalistyczny krem natłuszczający do twarzy i ciała; Pharmaceris A, Multilipidowy krem odżywczy do twarzy; Pharmaceris T, Krem nawilżająco - kojący do twarzy; Pharmaceris A, Koncentrat z witaminą E oraz Pharmaceris N, Krem tonujący do skóry naczynkowej i nadreaktywnej.

Dzięki marce Dr Irena Eris przeniosłam się w tym miesiącu na Fiji ;) Testowałam pięknie pachnące, egzotyczne nowości: Wygładzający peeling do ciała oraz Odżywczy balsam - nektar.

Przyszedł czas na moje zakupy ;) Zaraz po weekendzie majowym wykorzystałam mój kupon urodzinowy od Bandi. Ze zniżką kupiłam Tricho - peeling oczyszczający do skóry głowy z serii Trichoesthetic. W gratisie do zamówienia dostałam Tricho - olejek wygładzający do włosów. Po obejrzeniu jednego z filmów BraveAve, postanowiłam sprawdzić jak sprawdzi się maść VitA-POS jako krem pod oczy.


Długo przed promocją 2 + 2 w Rossmannie, kupiłam Plasterki na wypryski ISANA z serii Young oraz nowość firmy Perfecta, czyli Węglowo glinkowy Peeling +Maska. Ostatnio wszędzie ten węgiel ;)


Pierwszego dnia promocji 2 + 2 w Rossmannie moje zakupy zdominowały produkty firmy L'Oreal (kto wrażliwy, niech nie patrzy ;) ). Zdecydowałam się na: Żel peelingujący 3 czyste glinki + czerwone algi, Olejkowy rytuał Nutri - Gold w wersji dla skóry normalnej i mieszanej oraz Maskę Czysta Glinka w wersji detoksykującej, rozświetlającej 3 glinki + węgiel (którą znam z serii próbek). Jakby mi było mało węgla, to jako czwarty kosmetyk w promocji wzięłam Detoksykującą czarną maskę do twarzy Black Rose firmy Evrēe.


Po kilku dniach byłam w Rossmannie po raz kolejny, w celu zrobienia podstawowych zakupów higienicznych dla mojej córki. Tak wiem, tylko Rossmann i Rossmann, ale ja do innych sklepów tego typu raczej nie wchodzę ;) Chociaż przyznaję się, że ostatnio weszłam do Hebe i wyszłam równie szybko, bo krem pod oczy Nacomi, który chciałam kupić był wymieciony doszczętnie! Wracając do promocji, tym razem już tylko 2 + 1, kupiłam Hydrożelowe płatki pod oczy w wersji złotej marki Efektima oraz dwie maseczki Janda: Redukcja zmarszczek (Maska ampułka na każdą porę dnia) i Głęboka regeneracja (Maseczka na dobranoc). 


To wszystko! Właśnie zdałam sobie sprawę, że odniosłam mały sukces, ponieważ w tym miesiącu, tak naprawdę nie nabyłam nic z kolorówki (pomijam krem CC). 

87 komentarze

  1. uwielbiam czytac o nowosciach :) te z dr Irena Eris wygladaja oblednie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tutaj nie tylko zawartość, ale i opakowania "robią całą robotę" :)

      Usuń
  2. Bardzo miłe nowości :) Też mam serum Mincer Pharma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zobaczymy zatem jak się spisze u Ciebie i u mnie :)

      Usuń
  3. Też kusiły mnie te produkty L'Oreal na promo w Rossmannie, ale w końcu wybrałam Garniera, Perfectę i Evree.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze miałam ochotę na kilka rzeczy, ale w tym miesiącu przyniosłabym za dużo kremów do twarzy :D ..nie wiem kiedy bym to zużyła!

      Usuń
  4. super nowości, szczególnie pharmaceris, serum z Bionigree jest super, sama je mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam resztkę mojego ostatniego peelingu z Pharmaceris i zaczynam przygodę z Bionigree, chociaż pierwszy kupiłam Bandi :) Bandi nie jest odpieczętowany, to poczeka!

      Usuń
  5. Spora ilość! Używałabym ją chyba wieki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się uzbierało tych nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale w porównaniu z poprzednimi miesiącami, to myślę, że nie jest tak źle :)

      Usuń
  7. Fajne nowości :) Ciekawi mnie ten peeling maska z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chciałam ją początkowo zamówić na stronie, ale poczekałam na Rossmanna :) Też jestem ciekawa. Szkoda tylko, że ten słoiczek taki mały :D

      Usuń
  8. Ciekawe nowinki:)Oby się posprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, same świetne rzeczy :) nie mogę doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazbierało się tego:) Balonik nivea najlepszy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balon chyba pobija wszystko :) Do tej pory jeszcze jest na chodzie! :D

      Usuń
    2. To Martynka musiała go mocno polubić!:D

      Usuń
  11. miałam ten olejek z Loreala i lubiłam:) serum doskóry głowy testuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno na tym olejku pięknie wygląda makijaż :)

      Usuń
  12. Również kupiłam peeling z Bandi, ale używałam go jak do tej pory jedynie raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw przetestuję Biongree, bo zapach przebija chyba przez butelkę i mnie kusi jako pierwszy :)

      Usuń
  13. Sporo się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo nowości, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Mam nadzieję, że trafnych wyborów dokonałam i będę zadowolona :)

      Usuń
  15. Widzę wiele nowości, po które sama chętnie bym sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. to serum oczyszczające też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne nabytki :-) Szczególnie te Pharmaceris ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka dni temu dotarło do mnie serum z Bionigree. Oby działało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To serum oczyszczające do skóry i mnie bardzo intryguje. Jestem bardzo ciekawa jak spisałoby się u mnie, tym bardziej, że wcześniej zupełnie nie miałam pojęcia o istnieniu tego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też żyłam a takiej nieświadomości :) Mam nadzieję, że moja łuszczycowa skóra głowy przyjmie je dobrze :)

      Usuń
  20. większości tych firm nie znam. u mnie ten miesiąc stoi pod znakiem kolorówki, głównie za sprawą semilaca

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne nowości :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo ciekawych nowości :) Z Pharmaceris polecam peeling do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten peeling, używam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  23. Zakupów może niewiele, ale nowości całkiem sporo! :) Ja tym razem oparłam się Rossmannowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam przejść obojętnie, bo chodziłam koło tych masek za każdym razem, kiedy tylko byłam w sklepie :))

      Usuń
  24. Po serum z Bionigree chyba też w końcu sięgnę, bo wiele osób je chwali. Ciekawa też jestem maski z Evree. Udało Ci się już jej użyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za sobą dopiero jeden raz z tą maseczką, ale chyba będzie ok :)

      Usuń
  25. Miałam ten szampon z Pharmaceris i byłam z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona :) Mam go po raz pierwszy.

      Usuń
  26. nie będę kłamać, że produkty z o2skin bardzo mnie zaciekawiły także testuj :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Serum oczyszczające do skóry głowy bardzo mnie zaciekawiło, nie widziałam jeszcze takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam ale ciekawi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo u Ciebie pielęgnacyjnych ciekawostek! Zaintrygował mnie Tricho - peeling oczyszczający do skóry głowy, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przeszczęśliwa, że w końcu go upolowałam :)

      Usuń
  30. Mega ich dużo ;) Też mam z O2 skin. Stosowałaś już ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe nowości goszczą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny wpis! Koniecznie wypróbować ten krem marki Mincer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu używam dwa tygodnie i zapowiada się bardzo dobrze :)

      Usuń
  33. Świetne nowości, niewiele z nich jest dla mnie znanych. Nowością maja także i u mnie jest ta maska z Loreal - jak na razie używałam jej tylko raz, ale byłam pozytywnie zaskoczona - jestem ciekawa jak zachowa się przy regularnym stosowaniu :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tej maski w próbkach i była naprawdę fajna, więc zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie :) Mam nadzieję, że obie będziemy zadowolone z działania maski na dłuższą metę :) Dziękuję!

      Usuń
  34. Z pharmaceris powinnaś być zadowolona, a zwłaszcza z serii do włosów:) Ja jeszcze polecam ich krem pod oczy i drugi na przebarwienia. Są rewelacyjne. Fiji też testowałam i moje pierwsze wrażenia są bardzo dobre, a wręcz nektar stał się moim ulubieńcem. Zaciekawiła mnie seria z Mincer do cery dojrzalej, muszę sobie ją oblukać w sklepie. Miałam kiedyś ich krem z witaminą C i dobrze mi służył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam swego czasu serii na wybielającej, na przebarwienia z Pharmaceris. Nie wiem czy myślimy o tym samym produkcie, ale byłam z niej bardzo zadowolona :)
      Mincer zaskoczył mnie bardzo pozytywnie!

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Tak, to był udany pod tym względem miesiąc :)

      Usuń
  36. Bardzo spodobała mi się ta nowa seria Dr Ireny Eris Spa Resort Fiji ;) Miłych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam płatki pod oczy Efektima, świetne są. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. O jej, dużo tego! ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzą kosmetyki Bandi - chodzą za mną od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zbierałam się do zakupu chyba pół roku, więc też jestem ciekawa :)

      Usuń
  39. Olejek z czarnej porzeczki mnie zaciekawił - czy ten kosmetyk pachnie porzeczką???

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w sumie z drogerii stacjonarnych to też tylko Rossmann bo ten mi po drodze. Fajne kosmetyki kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!