Yankee Candle Sea Air

środa, maja 17, 2017

Dawno na moim blogu nie było o woskach, a mam ich przecież tak dużo. Czas to zmienić. ;) Przychodzę do Was z nowym letnim zapachem Yankee Candlee, z kolekcji inspirowanej morzem, słoną wodą, drzewnymi i kwiatowymi aromatami.


Yankee Candle
Sea Air


Sea Air to wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z kolekcji Coastal Living o odświeżającym zapachu, lekko słonego nadmorskiego powietrza splecionego z zapachem cyklamenu perskiego i róży.


Powiem szczerze, że całkiem inaczej wyobrażałam sobie ten zapach. Etykieta jest niestety bardzo myląca. Zapach oczywiście jest świeży i rześki, ale jest to najzwyczajniej w świecie zapach proszku do prania lub świeżego prania, jak kto woli ;) Obiecująca morskie słone powietrze etykieta, ukrywa przed nami niezwykle prosty i mało rozwijający się zapach. Wosk pachnie bardzo intensywnie i jak dla mnie jest doskonałym neutralizatorem obiadowych zapachów w domu! Mimo szczerych chęci i wielkiego zapału do pozytywnego odbioru tego wosku, po wpatrywaniu się w urzekającą etykietę, niestety nie czuję tu obietnic YC mówiących o drzewie sandałowym, róży czy wodzie morskiej, o słonym powietrzu nie wspomnę.


Ten wosk i inne woski Yankee Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.

16 komentarze

  1. trochę z płynem do płukania mi sie kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ma w sobie coś z proszku do prania. Ale ja go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na teraz , spodobałby mi się, muszę zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to typowy kibelkowy zapach :P. Przyjemny ale tyłka nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zapachy mi niestety nie odpowiadają, więc na zakup się nie skuszę. Szkoda, bo etykieta faktycznie dużo obiecuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeże pranie też jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem wybredna co do zapachów, mam ochote zamówić kilka ale wolałabym stacjonarnie coś wybrac a u mnie nie ma ich dostępnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie w moim guście ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Och ja zawsze mam ochotę na te świeczki - zapach wydaje się intrygujący!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz więcej bardzo ciekawych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że taki mało interesujący jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze się w końcu ogarnąć z tymi woskami :) Taki przydałby mi się na balkon, położę się, zamknę oczy i będę udawała, że jestem gdzieś nad wielką wodą, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że zapach jest przeciętny. Nie przepadam za takimi woskami, wolę naturalne olejki eteryczne.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!