Dobra pomadka matowa w płynie w przystępnej cenie? Tak!

poniedziałek, czerwca 05, 2017

Pewnego zimnego, marcowego dnia dotarła do mnie przesyłka, która zawierała trzy matowe pomadki w płynie marki Delia. Cała seria liczy tych pomadek 6 i firmowane są one imionami znanych gwiazd filmowych: 01 Bridget - 02 Audrey - 03 Sophia - 04 Elizabeth - 05 Claudia - 06 Marylin.


Matowa, trwałą płynna pomadka do ust, to najnowsze osiągnięcie technologiczne w makijażu Delia Cosmetics. Pomadki są skierowane do kobiet, które lubią pomadki, używają ich na co dzień lub na wyjście i chcą mieć ją jak najdłużej na ustach bez domalowania - nie jest to błyszczyk.

  • gwarantowany efekt matowy
  • trwałość do kilku godzin
  • nie odbija się na szklankach, kieliszkach, kubkach
  • receptura jest wykonana z nowoczesnych polimerów, które nie wysuszają ust
  • przyjemnie pachnie.
(2 Audrey)

(5 Claudia)

(3 Sophia)


Matowe pomadki Delia wyróżniają się bardzo ładnym opakowaniem. Każda z nich ukazuje nam swój kolor już przy pierwszym spotkaniu, ponieważ przezroczysty zbiorniczek w kształcie pomadki, mieści cały kosmetyk. Pomadkę nanosimy na usta przy pomocy wygodnego aplikatora. Dwie ultra cienkie warstwy pozwalają osiągnąć bardzo dobre krycie, które wciąż wygląda naturalnie i jest komfortowe w noszeniu. Przy pierwszej warstwie mam wrażenie, że widoczne są nieznaczne prześwity naturalnego koloru ust. Postępowanie z kolorem jest bardzo łatwe, ponieważ pomadka nie zastyga natychmiast, więc nieznaczne poprawki (o ile są potrzebne) są możliwe do wykonania. Później zastyga do pięknego matu, który potrafi przerwać pierwsze posiłki.


Pomadki wyglądają nienagannie przynajmniej przez kilka godzin. Nie jest konieczne, by oszczędzać usta w tym czasie, ponieważ trwałość jest naprawdę dobra. Ścieranie się koloru postępuje bardzo naturalnie, więc nie musimy obawiać się, że w pewnym momencie pokażemy się naszym towarzyszom nieco komicznym makijażu ;) 
Jak wszystkie pomadki matowe, te również wymagają nienagannych, wypielęgnowanych ust. Wobec tego wszelkie suche skórki, pęknięcia w towarzystwie tych pomadek będą wyglądały bardzo niekorzystnie. Same pomadki, nie wysuszają ust jakoś znacząco, o ile używamy zwykłych produktów pielęgnujących usta.


Nie wiem czy mój nos nie kłamie, ale mam wrażenie, że każda z pomadek pachnie sokiem wiśniowym. W każdym razie jest to woń bardzo przyjemna i umila aplikację produktu. Cena każdej pomadki wynosi 15,90 zł i dostępne są na stronie Delii. Stacjonarnie kupić jest je nieco trudniej. 
Jeśli szukacie taniej pomadki w płynie z dobrym efektem kolorystycznym, to te na pewno są godne polecenia.


Jakie są Wasze doświadczenie z kolorówką firmy Delia?

41 komentarze

  1. Przyznam, że podoba mi się, do tego przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i lubię te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że kompletnie nie znam marki Delia. Słyszałam wiele razy, ale nigdy nie testowałam żadnego produktu. Ale przyznam, że opakowania tych pomadek pierwsza klasa :D Kolorki też zapowiadają się ciekawie, może kiedyś się na nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam dużej styczności z tą marką, ponieważ stacjonarnie nie jest jakoś łatwo u mnie dostępna, a wiadomo jak to jest z kupowaniem kolorówki przez Internet :)

      Usuń
  4. Mam tylko jedną szminkę od nich, ale taką zwykłą, nie matową w płynie. Te prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować tych zwykłych, skoro te matowe okazały się być fajne :)

      Usuń
  5. Nie miałam do tej pory styczności z kolorówką tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolory;) przemawiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te pomadki i faktycznie dobra jakość w dobrej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od nich kolorówki chyba nie miałam ale ogólnie inne ich produkty lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory a cena rzeczywiście niewygórowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory, ale ostatecznie i tak nie lubię pomadek matowych 🤣

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i bardzo mi się podobają tylko trochę zostawiają ślady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zaciekawilas tymi pomadkami. Deli na codzien nie moge kupic ale jak tylko bede w Pl to zapewne sie skusze :) Z przyjemnoscia zostaje w obserwatorach =D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się składa, iż najbardziej z całego asortymentu kosmetycznego Deli lubię pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory ale niestety my nie możemy używać wszelkich pomadek, błyszczyków itd :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentują. Chyba nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Audrey najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Claudia wydaje się być idealna na lato! Szkoda, że są trudno dostępne stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia Kochana :) Też stosuję i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnei sie kompletnie nie sprawdzily przez co okreslam je mianem bubla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale to świadczy właśnie o tym, że co kosmetyk, to opinia.

      Usuń
  20. Pierwszy raz idę takie pomadki ale mają piękne kolory.Firmę znam,mam bazę pod makijaż i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kolory pomadek, jednak osobiście nie przepadam za matowymi pomadkami... dlatego gdybym miała zdecydować się na zakup zapewne wybrałabym odcień Audrey i używała go razem w błyszczykiem - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne kolorki:) uwielbiam matowe usta <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolory, cena też przystępna więc potwierdza się, że są świetne kosmetyki w niskich cenach ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!