Piękna jesienią #3 - (moje jesienne) lakiery do paznokci

niedziela, października 30, 2016

Kolejny tydzień akcji "Piękna jesienią". Tym razem zadanie polega na pokazaniu swoich ulubionych lub też najbardziej pasujących do jesieni kolorów lakierów do paznokci. Jak wiecie, całkiem niedawno zaopatrzyłam się w produkty niezbędne do wykonywania hybryd w zaciszu domowym. Z braku czasu i ciągle jeszcze z braku odwagi, nie użyłam mojego zestawu ani razu ;) Kolekcja lakierów się powiększa. Czekam też ciągle na moją paczkę z lakierami z Aliexpress. Tymczasem dziś pokażę Wam trzy kolory lakierów tradycyjnych, które pasują do mnie jesienią, które ja chętnie noszę w czasie tych jesiennych dni.




Jeśli spodziewacie się jakichś mocnych doznań kolorystycznych, to niestety u mnie takich doznań nie zaznacie. Powód pierwszy jest taki, że nie tylko jesienią, ale przez większą część roku mam dłonie czerwone jak raki i mało który lakier wygląda przy nich dobrze, a drugi - nie czuję się dobrze w zbyt ciemnych lakierach.




Pierwszy lakier jaki gości na moich paznokciach nadzwyczaj często to Wibo z serii Extreme Nails w kolorze 181. Fantastyczny kolor, będący mieszanką brudnego różu, fioletu i kawy z mlekiem. Kosztował grosze, a wygląda jak milion ;)




Drugi kolor to 300 Glaston  Berry marki Rimmel z serii Rita Ora. To lakier przypominający odcieniem dojrzałego pomidora. Ma w sobie sporo pomarańczy. Zapewnia dobre krycie nawet po jednej grubszej warstwie. Uwielbiam go szczególnie na paznokciach u stóp!




Trzeci - mój ulubiony i subiektywnie najpiękniejszy, czyli 498 Rain Rain Go Away, podobnie jak poprzednik, również od Rimmel i również seria Rita Ora. Wpasował się w tę jesień i w tę pogodę swoją nazwą jak ulał. Nosiłam go już wcześniej i bardzo lubię do niego wracać, chociaż jego aplikacja nie należy do najłatwiejszych. To mieszanka fioletu, szarości, zakroplona delikatnie różem.




Jak widzicie, moje ulubione kolory nie są wystrzałowe i bajecznie kolorowe, ale są takie, bym ja czuła się w nich dobrze. Bo nic nie denerwuje mnie tak bardzo, jak nieodpowiedni kolor lakieru na paznokciach ...jeśli już je pomaluję ;)




Jeśli macie ochotę poczytać i pooglądać zdjęcia innych dziewczyn, biorących udział w akcji 'Piękna jesienią', to zapraszam na bloga Karoliny. Tam znajdziecie linki do wszystkich wpisów ;)


A jakie lakiery Wy polecacie na jesień?
Chętnie poznam Wasze typy wśród lakierów tradycyjnych i hybrydowych.




42 komentarze

  1. W sumie Ja jakoś nie mam ulubionych kolorów lakierów na jesień. Rzadko maluje pazury bo do pracy nie mogę, więc jedynie na jakieś wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja kolorystyka, przez większość roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie kupiłam sobie jesiennych hybryd, ale czaję się na bordo i ciemną zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonego koloru na paznokciach nie miałam nigdy ;)

      Usuń
  4. Na jesień lubię zdobić paznokcie w barwach brązu czy zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie odcienie fioletu :) Muszę się zaopatrzyć w podobny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszukuję teraz takiej hybrydy ..i chyba podobny odcień znalazłam! Sprawdzę w tym tygodniu ;)

      Usuń
  6. U mnie nie ma czegoś takiego, jak lakier na jesień :P. Cały rok maluję, głównie na jasne, żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolory u mnie też możesz poczytać o tej akcji i o moich kolorkach ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na jesień i zimę upodobałam sobie wszelkie głębokie odcienie takie jak śliwka, czy burgund i inne warianty czerwieni i fioletów. Ewentualnie granat lub butelkowa zieleń, które są dla mnie nowością na paznokciach w tym sezonie, jednak bardzo się z nimi polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się taki ciemny granat na paznokciach, ale przy moich wiecznie czerwonych dłoniach nie wygląda korzystnie ;(

      Usuń
  9. Mam też róż wibo i jest to jeden z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki :D Bardzo lubię takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki :) ja na jesienne dni preferuje wszelakie brązy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie 3 bardzo mi się podobają :) Najchętniej kupiłabym ten Wibo i 498 Rimmel, ale muszę wykończyć kilka swoich buteleczek! Robię porządki w lakierach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Zaintrygowałaś mnie tym lakierem Wibo, dawno nie zaglądałam do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie trzy kolorki przypadły mi do gustu. U mnie zwykle na paznokciach takie nudziaki, a od czasu do czasu czerwień. I chyba nie ma to większego znaczenia czy to wiosna czy to jesień. Chociaż na pewno wiosną prędzej zdecyduję się na jakieś pastele niż jesienią czy zimą. Ostatnio polubiłam także ciemne burgundy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatniej wiosny na moich paznokciach królowała mleczna odżywka :)

      Usuń
  15. Ja na jesień lubię właśnie czerwienie i beże, ale też fiolety i odcienie wina :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze pytanie - nie szkoda Ci było wylewać tyle lakieru? :D Chyba bym się popłakała, jakby z mojego ulubieńca zmarnowała się chociaż kropla! Rain Rain go Away uwielbiałam i nosiłam praktycznie dzień w dzień jeszcze jakiś czas temu :) Cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kolejną buteleczkę Rain Rain i w sumie to nie myślałam czy mi szkoda, bo przecież te lakiery nie są drogie ;) Raz do zdjęć konkursowych pokruszyłam paletę cieni :D

      Usuń
  17. każdy ma swój ulubiony kolor, ja nie czułabym się dobrze w czerni, bieli i żółci na paznokciach. najbardziej lubię róże i czerwienie a jesienią też brązy i szarości

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jesienią lubię najbardziej w ciemnych kolorach - czerwień, fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie kolorki jesienią bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dwóch tygodni spoglądam czasem na moje paznokcie i myślę, że pomalowałabym, ale po chwili coś mnie odciągnie od pomysłu i tak nawet odżywką nie posmaruje... za to moja panna wyciągnęła ostatnio lakier od Ciebie i ma różowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja póki co nosi, tylko nosi każdą buteleczkę jaką w mieszkaniu znajdzie. Najgorzej jest, kiedy znajduje szafkę, w której trzymam wszystkie lakiery ;)

      Usuń
    2. do momentu aż się nie potłuką nie jest pewnie tak źle ;)

      Usuń
  21. Piszesz, że lubisz te kolory, a na zdjęciach je wylewasz ?
    To takie mało przekonujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest problem w tym żeby kupić je ponownie? To nie są lakiery, które kosztują 50 zł.

      Usuń
  22. Ja też nie przepadam za ciemnymi kolorami paznokci u siebie, ale u kogoś jak najbardziej mi się podobają :) Ostatnio, właściwie od ponad poł roku polubiłam hybrydy, aktualnie zachwycam się kolekcją My Stroy z Semilac, która notabene wcale nie wygląda na typowo jesienną, jest w niej sporo przyjemnych, lekkich i optymistycznych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię ciemne kolory na paznokciach, tylko mają minus, że przy nich najbardziej widać odpryski, więc często do pracy nosze jasne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  24. Różowy z wibo jest prześliczny ! Typowo mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio moim FAV jest khaki na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  26. Deszczowy Rimmel ma cudowny odcien <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Na moim lakierowym blogu przedstawiałam moje typy jeśli chodzi o lakiery na jesień :) W tym roku szaleję za zieleniami!
    Też biorę udział w tej akcji, ale dopiero niedawno dołączyłam. Posty już gotowe, teraz popijam herbatę i nadrabiam wpisy pozostałych uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!