BOX ONLY you - Dookoła włosów

wtorek, listopada 01, 2016

W zeszły piątek, późnym popołudniem dotarło do mnie bardzo kolorowe pudełko. Spoglądając na etykietę adresową, wiedziałam już, że paczka ta to nic innego jak BOX ONLY you - Dookoła włosów. Dosłownie trzy dni wcześniej potwierdzałam adres do wysyłki i nie spodziewałam się tego dnia innej przesyłki. Pomijając moje rozmyślania na temat tego od kogo paczka przyszła, muszę przyznać, że przyszła w tempie ekspresowym i portal Only You zasługuje na pochwałę ;)




W tym iście kolorowym pudełku oprócz kosmetyków znalazłam list, który informował mnie, że pudełko jest w pełni przeznaczone dla kosmetyków do pielęgnacji włosów. W kilku daniach prezentował produkty, które znalazłam w pudełku. Muszę się przyznać, że nigdy wcześniej nie używałam żadnego z tych kosmetyków, powiem więcej - o niektórych nawet nie miałam pojęcia, że istnieją ;)

Pielęgnacja włosów jest w tej chwili dla mnie niezwykle ważna, bo jak zapewne część z Was pamięta, ciągle walczę o odrastanie włosów i ciągle wzmacniam te, które (jeszcze) mam ;) Włosy odrastają, ale idzie im to dość wolno. Wprawdzie w pudełku nie ma produktów, które zapewniałyby pomoc z walce z moim najważniejszym problemem, ale jako osoba, która ma włosy kręcone i do tego rozjaśniane, nadaję się idealnie do testowania środków, które mają zapewnić zdrowy wygląd włosów.




W pudełku znalazłam dwa produkty firmy Ziaja z serii Kuracja olejkami arganowym i tsubaki, a są to: Szampon wygładzający, który ma zapewnić aktywną ochronę termiczną i regenerację włosów oraz Skoncentrowana maska wygładzająca, która  ma intensywnie  regenerować włókna włosów i chronić przed skutkami wysuszenia, a dodatkowo nadawać włosom gładkość i przywracać im zdrowy wygląd.




Kompletnie nieznany mi (nawet ze słyszenia) produkt to: Serum multifunkcyjne do włosów - ELESTABion R firmy Floslek. Kosmetyk ma regenerować włosy, chronić je przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Ma wygładzać, nadawać miękkość, połysk i sprężystość, a dodatkowo przedłużać trwałość koloru i chronić włosy przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy.




Olejek  w kremie do włosów, to produkt firmy Marion. Jego zadaniem jest odżywiać włosy i stylizować je bez obciążenia. Produkt zawiera  olejki arganowy,  kokosowy i monoi, które zmniejszają skutki działania promieni UV, przywracają połysk , wygładzają, odżywiają i nawilżają, ułatwiając tym samym rozczesywanie i układanie włosów.




Kolejny produkt to Odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy - odbudowa i ochrona firmy Cece of Sweden. Odżywka ma dogłębnie nawilżać i regenerować włosy. Dzięki niej włosy mają odzyskać zdrowy wygląd, stać się mocniejsze i lśniące.




Ostatni produkt to Suchy szampon od firmy L'biotica. Chyba wszystkie wiemy do czego taki produkt służy - na pewno nie do mycia włosów ;) W nagłych przypadkach sięgam po tego typu produkty i myślę, że na czarną godzinę warto taki produkt w łazience mieć. Jeszcze nie używałam suchego szamponu z tej firmy, więc moje pierwsze spotkanie z tym kosmetykiem na pewno opiszę na blogu ;)




Tak przedstawia się całe pudełko, a jego zawartość będę testowała przez najbliższy miesiąc. Z biegiem czasu na blogu pojawią się kolejne recenzje. 


24 komentarze

  1. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna rzeczywiście bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testuj Kochana, bo mnie zaciekawiły produkty z firmy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, jakie ciekawe produkty ;-) Piękne pudełeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajne oprócz suchego szamponu;) bo to samo zło które bardzo niszczy włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam dokładnie ten sam zestaw, został pięknie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o takim pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te pudełko - idealny dla włosomaniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Raj dla włosów :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sliczne pudełeczko i fajna zawartośc ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. A miałam się i ja zgłosić do tych testów, ale byłam leniwa i mi się nie chciało. Miłego używania !

    OdpowiedzUsuń
  12. Również testuję ;) Zobaczymy jak się spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zawartość pudełka:-) życzę miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dopiero dzisiaj odebrałam swoje pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pudełko. Ja też walczę z wypadaniem włosów. Już skróciłam trochę włosy, ale widzę że muszę więcej obciąć, jak się to wypadanie nie zmniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się idea pudełka, a jeśli chodzi o zawartość pudełka to nie porwało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pudełko, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!