Piękne włosy, skóra i paznokcie - Merz Spezial

środa, maja 30, 2012

Wczoraj dotarła do mnie śliczna pomarańczowa paczka :)




Paczka zawiera trzy pełnowymiarowe opakowania
suplementu diety MERZ SPEZIAL,
który stosowany systematycznie ma poprawić
stan skóry, włosów i paznokci.



Wiele dobrego czytałam na blogach o tym suplemencie. Były też zdania niepochlebne.
O ile stan mojej skóry jest poprawny, to niestety paznokcie wołają o pomstę do nieba!
Swoją kurację rozpoczynam 1 czerwca :)

Stosowałyście ten suplement?
Jakie macie o nim zdanie?

---

MERZ SPEZIAL

Producent:
Wyważona kompozycja specjalnych, odżywczych substancji pomaga skórze w jej codziennej regeneracji. Rezultatem jest gładka, delikatna, brzoskwiniowa cera. W Merz Spezial Dragees składnikami odpowiedzialnymi za skórę są: witaminy B i ß-karoten. Gęste, zdrowe włosy. Odnowienie zdrowej struktury włosa jest możliwe tylko od wewnątrz. Włosy, które są odżywiane poprzez cebulki włosowe stają się zdrowsze, mocniejsze i piękniejsze. W Merz Spezial Dragees składnikami odpowiedzialnymi za włosy są: witamina A, panotenian wapnia, kwas foliowy. Piękne, zdrowe paznokcie. Paznokieć jest odżywiany poprzez system naczyń krwionośnych skóry. Istotne jest, aby wspomagać paznokcie od wewnątrz dla zachowania ich dobrej kondycji. Odpowiednio odżywione paznokcie nie rozdwajają się, nie łamią i mają gładką powierzchnię. O piękne paznokcie dbają zawarte w Merz Spezial Dragees: biotyna, żelazo i aminokwasy. 

Opakowanie:
60 tabl. 

Skład:
0,9 mg -karotenu, 1500 j.m. witaminy A, 2,4 mg witaminy B1, 2,6 mg witaminy B2, 3,2 mg witaminy B6, 2 žg witaminy B12, 120 mg witaminy C, 13,4 mg witaminy E, 7,2 mg pantotenianu wapnia, 30 mg nikotynamidu, 60 žg biotyny, 30 mg L-cystyny, 5 mg żelaza (II), 100 mg suchego wyciągu drożdży. 

Działanie:
Wyciąg z drożdży połączony z witaminami i L-cystyną wykazuje skojarzone działanie składników na skórę. Dostarcza skórze niezbędnych składników odżywczych, odżywia i regeneruje cebulki włosowe oraz płytkę paznokciową. 

Przeznaczenie:
Schorzenia skóry różnego pochodzenia, nadmierne wypadanie włosów, łamliwość włosów i paznokci, trądzik, stany niedoboru i zwiększonego zapotrzebowania na witaminy i żelazo (m.in okres dojrzewania). 

Sposób użycia:
Doustnie 2 x dziennie po jednej drażetce.

12 komentarze

  1. fajna paczuszka :) to w ramach testów/współpracy? bo już widzę taką paczkę u kolejnej blogerki :P pochwal się, to może też skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mamy przez 3 miesiące testować suplement diety i zdawać szczerą relację jak produkt działa na nasz organizm :)

      Usuń
  2. Kiedyś stosowałam, ale jakoś nie widziałam dużych efektów. Za to moja mama była zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię środków doustnych, w ogóle nie działają na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nich bardzo dużo dobrego.Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że przed wakacjami naprawdę nastała moda na odbudowywanie włosów i paznokci. ^ ^ Przydałoby się coś takiego do odbudowania figury. :D

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jakie będą efekty kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosowałam jakiś czas temu:) Kuracja działa, działa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzywam tych tabletek od 2 miesiecy i efektow niestety nie widac. Jak tylko skoncze swoje opakowania zaczen kuracje ze skrzypowita.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych tabletek ale chyba sobie zakupie widząc jak je chwalicie

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zmianie składu producent wziął się ostro za reklamę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!