Czwartek, który zakończył majowe zakupy kosmetyczna

czwartek, maja 24, 2012

Czwartek jest moim ulubionym dniem, bo wychodzę z pracy o 11 z minutami.
Takie moje "święto lasu", 
ponieważ w inne dni zazwyczaj wychodzę z przybytku "doli i niedoli" ok. 16.

Nie jest to ulubiony dzień dla mojego portfela,
bo właśnie w ten dzień robię zazwyczaj jakiekolwiek zakupy.

Dziś też zahaczyłam o drogerię Aster,
która zaopatrzyła się ostatnio w szafę Essence..
..więc wrzuciłam do koszyka parę drobiazgów z tej szafy i peeling DAX Cosmetics.




Essence - Korektor w sztyfcie 05 -  8,99,-
Dax Cosmetics - Perfecta oczyszczanie - peeling enzymatyczny - 14,49,-



Essence - Pędzelek do smokey eyes - 5,99,-
Essence - Pędzelek do cieni - 5,99,-



Essence - Trwała kredka do powiek (04 white)- 4,99.-
Essence - Kredka do ust (11 in the nude) - 4,99,-
Essence - Trwały automatyczny  ołówek do powiek (14 think khaki!) - 6,99,-



Doszedł też mój ostatni zakup z Allegro..



Skończyłam z zakupami na ten miesiąc!
Oby do wypłaty :)





27 komentarze

  1. a używałaś już tego korektora z Essence? bo ciekawa jestem czy dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkradałam trochę jaśniejszy siostrze, kiedy byłam w domu u rodziców i jest całkiem dobry. Kryje przyzwoicie. Dawałam go nawet pod oczy i jeśli tylko dobrze go rozprowadziłam, to nie rolował się (mimo mojej cery mieszanej).

      Usuń
    2. dzięki za info :) muszę go przetestować :)

      Usuń
  2. ta baza z elfa to cud - moja ulubiona ! Nic jej nie pobije :D
    Pozdrawiam VegiMegi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem czy cud, ale się przekonam :)

      Usuń
  3. Fajne zakupy, pędzelki essence najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy, szczególnie to z elfa

    OdpowiedzUsuń
  5. udane zakupy :) też ostatnio chciałam kupic te pedzelki ale ich nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pędzelki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Jeden zgubiłam, więc kupiłam nowy :)

      Usuń
  7. OJ KUSISZ TYMI PEDZELKAMI Z ESSENCE,PRZY OKAZJI ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy. Ja mam obydwa te pędzelki z Essence i obydwa są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory miałam tylko pędzelek do cieni, ale gdzieś go zgubiłam, więc kupiłam nowy :) Byłam zadowolona :)

      Usuń
  9. Kurcze kazdy szaleje z zakupami;)
    Z tego wszystkiego chyba tez sie na jakies wybiore:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ostatnie szaleństwo w tym miesiącu, bo jestem przed wypłatą :)

      Usuń
  10. Też mam bazę pod cienie z e.l.f. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych "maźnięciach" nie jest zła ;)

      Usuń
  11. pędzel z essence kulkę bardzo lubię tak samo jak korektor z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelek z essense ten w szczególności fioletowy jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dla mnie też taki będzie :)

      Usuń
  13. z tego co wiem, te pędzelki z essence są świetne, muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!