TAG: wiem co jem!

wtorek, maja 08, 2012

To chyba będzie TAGowy tydzień :)))


Do tego TAgu zaprosiła mnie everywoman-everyday,
za co dziękuję ślicznie i odpowiadam :)))



Zasady:

1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób :)


Pytania:

1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
To zależy od dnia. Nie mam unormowanego trybu życia, pracuję w różnych godzinach i nie zawsze wybieram to co zdrowe, a częściej to co szybko można przygotować..


2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Jak się teraz tak porządnie zastanawiam, to muszę opowiedzieć, że nie..


3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Staram się, ale niestety nie jem ich codziennie, bo najczęściej zapominam o takich zakupach..


4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? 
Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Nigdy nie miałam do czynienia z odchudzaniem, bo przy wzroście 164cm, ważę 47-49kg.
Mam całkiem odwrotny problem - mimo, że dużo jem - jestem chuda.


5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Tak, ale ze względu na otoczenie chciałabym przytyć jakieś 5kg.
Denerwują mnie ciągłe komentarze dotyczące mojej wagi..


6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Moja ulubiona potrawa to kluski ze serem! Zdecydowanie! :)))


7. Czy lubisz gotować?
Lubię, ale dla kogoś. Dla mojego Lubego. Dla siebie to nie to samo..


8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Chciałabym wyeliminować chipsy i pizzę, które uwielbiam! 
..a wprowadzić jakieś zdrowe przekąski typu: marchewka, rzodkiewka, papryka itp.
Niestety nie umiem ograniczyć podjadania, więc chociaż tak chciałabym to "uzdrowić"..


9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie jest mi dane delektować się krupnikiem, bo go po prostu nie znoszę!
Makarony, makarony, makarony 
- mogłabym jeść non stop pod każdą postacią i w każdej potrawie. 
Na równoważni postawiłabym majonez, bo dodaję go do wszystkiego!


10.Ile posiłków jesz dziennie?
Ok. 6-7 + podjadanie..

11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
Nawet więcej..


TAGuję: 




3 komentarze

  1. dzięki z aotagowanie wezme udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała jeść i nie grubnąć. Zazdroszczę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zostałam otagowana, także pewnie w najbliższych dniach również odpowiem na te pytania:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!