Glossybox'a mam i ja!

wtorek, maja 08, 2012

To już moje trzecie pudełko. Chociaż po ostatnim byłam trochę zniesmaczona, to jednak postanowiłam zostać jeszcze miesiąc i kolejny raz przekonać się co zapakują..




W majowym pudełku znalazłam:

1. Avene - Płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu skóry wrażliwej / 50ml
2. Dermika - Passione Body - Perfumowany krem do ciała / 50ml
3. Lierac - Mesolift Creme - Rozświetlający krem multiwitaminowy / 10ml
4. L'Occitane - Krem do rąk z Masłem Shea /10ml
5. L'Occitane - Krem do stóp z Masłem Shea / 10ml
6. Rene Furterer - Naturia - Suchy szampon do włosów / 75ml






Jestem zadowolona, że są to głównie kosmetyki pielęgnacyjne, a do tego takie, których jeszcze nie używałam. Nie mam zamiaru płakać z powodu braku kolorówki, bo ostatnia szminka nie była trafiona i powędrowała do nowej właścicielki. 





Najbardziej cieszę się z suchego szamponu i z kremów L'Occitane. 
Płyn Avene przyda mi się na wyjeździe wakacyjnym :)

I co?
Jeszcze nie rezygnuję z subskrypcji!




20 komentarze

  1. ja zamiast płynu micelarnego mam żel oczyszczający i zamiast kremu do ciała peeling :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na recenzje tych kosmetyków. :)
    Zapraszam na nowy post u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje pojawią się w najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. Ja mam peeling i micel :) jestem bardzo zadowolona, dzis pierwsze testy:) nie rezygnuje z Glossyboxa na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie zamówiłam GB... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie rezygnuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze spróbować:)

    Zapraszam na nowy post oraz do zagłosowania na mnie w konkursie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym pudełku myślę, że warto :) Nie wiem jak to będzie po następnym :)))

      Usuń
  7. ile coś takiego kosztuje i jak można to zamówić?:) oczywiście czekam na recenzję, bo jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić na stronie: https://www.glossybox.pl/
      Koszt jednego pudełka z wysyłką to 49zł.

      Usuń
  8. Wlasnie ja tez sie zastanawiam skąd to bierzecie. ;) Zapraszam do mnie na konkursik jesli chcesz

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym miesiącu chyba zamówię... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kosmetyki,podoba mi się ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z niego cieszę, bo nigdy nie stosowałam tego kremu :)

      Usuń
  11. najbardziej mnie wkurzają te farfocle! jakby nie mogli wsadzić jakiegoś ładnego papierka, bibułki tylkko farfocle xD

    OdpowiedzUsuń
  12. kremiki do rak sa genialne. Lepszego kremu nigdy nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam Dermika Passione body krem do ciała ! Jest rewelacyjny - ja tez miałam miniaturkę z glossyboxa ale po skończeniu kupiłam pełnowymiarowe opakowanie ! Niesamowity produkt - ma świetną konsystencje, piękny kwiatowy zapach no i rewelacyjnie działa ! Po użyciu skora jest wygładzona, nawilżoną idealnie zregenerowana ! Ja używam regularnie, raz w tygodniu i skora jest w o wiele lepszej kondycji ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!