Przez najbliższe tygodnie na włosach zagości Joanna

poniedziałek, maja 14, 2012

Dziś, za sprawą Pani Małgorzaty,
otrzymałam przesyłkę od portalu Uroda i Zdrowie.




W paczce znalazły się dwa kosmetyki do włosów firmy Joanna.




Były to dwa produkty z serii Ultra Color System

Niebieska płukanka do włosów siwych, blond i rozjaśnianych

Niebieska płukanka do włosów zapewnia wyrazistość platynowego odcienia włosów siwych, blond lub rozjaśnianych. Niweluje żółty kolor powstający na włosach podkreślając ich jasny, lekko platynowy odcień. Ożywia naturalny połysk włosów, ułatwia ich rozczesywanie i sprawia, że są wyjątkowo miłe w dotyku.


Odżywka nadająca platynowy odcień do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Odżywka zawiera składniki kondycjonujące i nawilżające, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów i ułatwia rozczesywanie. Formułę produktu wzbogacono o specjalny system koloryzacji, dzięki któremu już po kilkakrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony odcień. Odżywka przeznaczona jest również do włosów siwych – doskonale ożywia połysk oraz pozostawia włosy naturalnie piękne.
Wyjątkowa skuteczność: 
 -  Neutralizuje żółtawy odcień na włosach 
 -  Nadaje pełen blasku platynowy blond 
 -  Włosy gładkie, miękkie oraz miłe w dotyku



Produkty iście dopasowane do moich włosów, ponieważ 5 miesięcy temu wróciłam do typowo jasnych włosów. Powód ku temu szczególny - na zdjęciach ślubnych chcę mieć jasną głowę! :)
 Już nie mam na głowie "kakao", jak to zwykły mówić moje dzieci na lekcji :)

Jak wiadomo, włosy rozjaśniane do koloru blond z czasem tracą swoją pierwotną jasność i często żółkną. Staje się też tak przy stosowaniu szamponów przeciwłupieżowych.
Do tej pory stosowałam jedynie szampon do włosów Joanny rewitalizujący kolor blond z linii profesjonalnej. Tym razem będę mogła przekonać się jak działa linia Ultra Color System,
która jest bardziej dostępna niż ta profesjonalna.

Recenzja niebawem! 

7 komentarze

  1. Ten szampon jest fajny i naprawdę działa, ale używaj go okazjonalnie albo mieszaj z innymi niekiedy, bo wyjdą Ci nie za fajne białe włosy. Miałam tak i teraz go 'dawkuję'. :)

    Pozdrawiam, Karo

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale ciekawi mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) mam nadzieje ,że produkty się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na recenzję i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo pozytywnych słów słyszałam na temat tej odżywki z Joanny, niestety wypróbować nie mam jak przy moich brązowych kudłach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również z nimi współpracuję. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam kosmetyk Joanny do włosów, teraz je całkowicie odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!