Rimmel WAKE ME UP z akcji ROSSnet.pl

sobota, maja 05, 2012


Nie ciągnęło mnie do zakupów, do zakupu podkładu tym bardziej, ale dokładnie w moje urodziny dostałam na swoją skrzynkę mailową kupon z I etapu akcji ROSSnet.pl "Podkłady i pędzle makijażowe - konfrontacje topowych marek".
Tak się składa, że parę dni wcześniej klikałam akurat w podpunkt, gdzie umiejscowiony był podkład WAKE ME UP Rimmel. Tym samym dostałam 40% rabatu własnie na ten podkład (w tym przypadku było to 16zł). Co ważne rabat liczy się od ceny regularnej, czyli od kwoty 39,99,-.




Kupiłam podkład w odcieniu 400 Natural Beige. Użyłam już dwa razy i nie jestem zbytnio zadowolona z efektu jaki ten podkład daje, ale moje odczucia, to będzie dłuższa recenzja za jakiś czas..

Otrzymany kupon daje jeszcze 20% rabatu na pędzle Ecotools (pędzel do podkładu) i Elite (pędzel do podkładu lub dwustronny pędzel do podkładu i pudru). Jednak z tego kuponu nie będę już korzystać, gdyż nie planuję kupna takich pędzli.



13 komentarze

  1. uuu a ja nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdziwiona, że dostałam kupon, bo nigdy nie miałam szczęścia do konkursów ;)

      Usuń
  2. Ten podkład jest na mojej liście, gdy wykończę wszystkie które mam teraz, no a przynajmniej dwa. :P Zobaczymy jak się sprawdzi bo opinie o nim są dosyć skrajne, niektórzy go chwalą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świecę się po nim jak bombka choinkowa :))))

      Usuń
  3. Czekam na recenzję tego podkładu bo jeszcze nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakieś dwa tygodnie napiszę jak się sprawuje, bo nie chcę go zjechać po tak krótkim czasie :)

      Usuń
  4. Mnie ciekawi ten podkład, zastanawiam się nad nim bardzo bo boję się że jak po wszystkich podkładach rimmela bd się świeciła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych użyciach mogę powiedzieć, że ja też się świecę.. biorę jednak poprawkę na to, że były upały sięgające 30 stopni ;)

      Usuń
  5. opinie ma dość podzielone, ale ja go i tak z chęcią wypróbuję tylko, że najpierw muszę się trochę opalić to może znajdę sobie odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam sobie ten, ale też jest trochę za ciemny dla mnie..

      Usuń
  6. ja jestem zadowolona używam już go 2 miesiące i nie dość ze jest wydajny to jeszcze dobrze kryje nie doskonałości na twarzy i szyi dla mnie 5+

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!