Zabawa "Podaj dalej"

poniedziałek, maja 07, 2012

AMLAI zaprosiła mnie na swoim blogu do zabawy "Podaj dalej", 
więc zabawa pojawia się i u mnie.. :)

Wiem, że mam jeszcze jedną zaległą 
i na pewno się tutaj w tym tygodniu pojawi,
gdy wrócę po weekendzie do normalnego trybu życia,
tzn. do swojego domu.. :)


Zasady zabawy "Podaj dalej":

Podaj 5 kosmetyków bez których nie wychodzisz z domu
- podaj nazwy firm lub możesz dodać zdjęcia
- podaj informację kto Cię zaprosił
- zaproś pięć blogowiczek


Zaczęłam się zastanawiać i tak naprawdę muszę przyznać, że jedyne momenty, kiedy wychodzę z domu bez niczego, to jest czas dokładnie ok. 6 -7 rano, czyli pierwszy spacer naszego domowego psa..

Pomijając powyższe, to nie wychodzę z domu bez:

1. Tuszu na rzęsach, gdyż moje rzęsy nie są zbyt ciemne, a do tego cienkie, więc prawie ich nie widać. Obecnie używam Rimmel LASH ACCELERATOR.

2. Kremu na twarzy ..i obecnie jest to ALTERRA KREM NA DZIEŃ ALOES do skóry suchej i wrażliwej.

3. Podkładu, ponieważ kiedy pozbędę się starych delikatnych przebarwień, to zaraz pojawiają się nowe i jestem zmuszona czymś wyrównać koloryt skóry.
Obecnie używam: MAKE UP  EXPRESS LIFTING 3D - SORAYA na zmianę z MISSHA no. 23

4. Kremu do rąk, gdyż moja skóra ma skłonności do przesuszania się.. 
Trudno mi tu napisać, którego obecnie używam, gdyż mam ich ok. 10. Są porozstawianie w różnych katach domu żebym o nich nie zapominała, a moje dłonie nie świeciły później "pierzącą się" skórą.

5. Serum lub olejku na włosy, gdyż moje włosy strasznie się puszą, co owocuje później mało korzystnym wyglądem.
Obecnie używam serum z Avonu na zmianę z olejkiem arganowym.


Do zabawy zapraszam:


Miłego poniedziałku!

13 komentarze

  1. Też zawsze przy sobie mam krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też cały czas mam ze sobą krem do rąk.
    ja akurat trafiłam na odpowiedni, mam chyba najjaśniejszy. ale ja mam bladą twarz także dobrałam dobrze, ale fakt ciężko trafić czasem z odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problemy z suchymi skórkami,więc zawsze mam przy sobie krem :)

    Dziękuję Kochana za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba nie mogłabym się zdecydować tylko na 5 kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię krem i tusz, to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wychodzę z domu dokładnie bez tych samych rzeczy poza kremem zamiast tego jest to pomadka ochronna :)
    Przepraszam, że pytam o to tutaj ale chciałabym się dowiedzieć skąd miałaś kupon rabatowy na podkłady w Rossmanie, na stronie nie ma żadnego info a mi bardzo by się przydał ze względu na epicko wredne kasjerki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupon dostałam na maila z rossnet.pl za wypełnienie ankiety jakiś czas temu.

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję, a nie wiesz co to była za ankieta?

      Usuń
    3. Nie wiem czy pierwsza część jest jeszcze dostępna, ale tu jest druga część: http://www.rossnet.pl/konkursy/konkurs.aspx?contestId=1110

      Usuń
    4. dzięki ale to chyba nie to, tutaj sa nagrody rzeczowe... hmmm

      Usuń
    5. No to pewnie już nie można wypełniać tej pierwszej części.

      Usuń
    6. znalazłam na wizażu tą stronę koncową z kodami. Dzięki za info i tak <3

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!