Rozgrzewający peeling do skórek

czwartek, marca 01, 2012

Niektóre kosmetyki w Avonie są całkiem sensowne. Nie wszystko jest koszmarne. Uwielbiam avonowe kredki żelowe, tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA (z tym, że ja smaruję nim dłonie) i rozgrzewający peeling do skórek też lubię. Może nie jestem zbyt systematyczna w malowaniu paznokci, ale pamiętam, że pielęgnować je trzeba.
Jeśli mowa o peelingu rozgrzewającym, to na pewno nie nadaje się on do "zapuszczonych" paznokci, bo najzwyczajniej w świecie jego "grzanie" temu nie podoła :) W połączeniu z niewielką ilością wody lub jeśli dłonie są jedynie wilgotne, to właściwości rozgrzewające daje się wyczuć i jest to całkiem przyjemne. Osobiście używam tego peelingu do usunięcia resztek skórek pozostałych po ich odsuwaniu (bądź w najgorszym wypadku wycinaniu) albo po zmywaniu lakieru do paznokci.. wtedy paznokcie na pewno będą gładkie, a skórki nie powinny już na naszych paznokciach się panoszyć.


Produkt to 30ml peelingu, który bardzo ładnie pachnie, który jest wydajny (ze względu na swoją gęstość). Malowanie paznokci po tym specyfiku jest o wiele bardziej przyjemne. Jeśli ktoś nie lubi babrać się w tego typu specyfikach, to uważam, że innymi metodami osiągnie taki sam cel :)

PS: Glossy Box już przyszedł, ale nie zdążyłam go ocykać :)

2 komentarze

  1. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z avonu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie też, ale trzy rzeczy kupowałam zawsze regularnie.. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!