dobrarada.com.pl

środa, lutego 29, 2012

U siebie w mieście nie mogłam liczyć na te lakiery. Kiedyś, kiedyś.. dorwałam jeden w koszu z lakierami w jednej drogerii, ale potem (ku mojemu niezadowoleniu) słuch o nich zaginął. Krążąc po blogach kosmetycznych doszłam wreszcie na stronę dobrarada.com.pl i oczom mym ukazały się moje owe 'chciejostwa'!
Zamówienie złożyłam praktycznie od razu w poniedziałek wieczorem ..i ku mojemu zaskoczeniu paczka przyszła po dwóch dniach :)


Uwielbiam takie zakupy! :)

Zamówiłam trzy lakiery:
- Lakier SELENE 167 z tęczowo opalizujacymi drobinami
- Lakier SELENE 183 srebrne serduszka holo i piegi
- Lakier SELENE 185 z gwiazdkami złotymi holo


Takie mini lakiery w zupełności  mi wystarczają, gdyż nie jestem zbyt systematyczną osobą jeśli chodzi o malowanie paznokci. Zaoszczędzę sobie wyrzucania zgęstniałych lakierów. 
Miałam już wcześniej lakier 167 i jest on dość trwały. Drobinki często nie chcą schodzić z paznokcia, nawet przy intensywnym używaniu dobrego zmywacza.

Przy okazji :) wypatrzyłam też cienką bazę do bransoletki koralikowej:


Muszę tylko odszukać wszystkie moje koraliki, które poupychałam do kuferka z biżuterią..

13 komentarze

  1. strasnzie wciagaja takie zakupy z kawka w lozku a pieniadze znikaja za kilkoma kliknieciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Dobrze, że wróciłam do pracy po urlopie, bo inaczej chyba bym tylko zakupy w necie robiła :D

      Usuń
  2. wiem coś o tym... zakupy przez internet ;)
    fajne lakiery, coś innego.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakierki mi się podobają są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż koniecznie lakiery na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ta bransoletka, lubię takie najlepiej w dużej ilości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te lakiery są świetne! idealne wykonczenie do paznokci, gwiazki albo brokat :) to takie dziewczece - słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają złote gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  8. a co robiłaś nie tak? żebym błędów uniknęła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lenistwa najpierw nakładałam "mieszkankę olejową" na twarzy i zmywałam ciepłą szmatką, bo myślałam, że tak wystarczy :))) Skóra mi się wysuszyła, a potem dostałam wysypu.. Może i proporcje miałam złe? Może..
      Zaczęłam oglądać filmiki na YT, no i zaczęłam robić tak jak to powinno się robić (tu jest świetny filmik i ja robię tak jak ona: http://www.youtube.com/watch?v=PdFFKZDy7os), bez olewania sprawy :))) Od tej pory nie mam problemów żadnych :)

      Usuń
    2. może olej źle dobrany? Zrobiłam oliwe z oliwek z rycyną i też mnie obsypało,a kokosowy moge bez problemu używać. dziękuję za link

      Usuń
  9. Ostatnio oglądałam program o oliwie z oliwek i powiem Ci, że to może być powód, bo niektóre z nich na miano OLIWY nie zasługują :-/ np. oliwa z oliwek powinna być w ciemnej butelce żeby nie zmieniała swoich właściwości itd. a wiele z nich ma przezroczystą butelkę :-/

    Ja póki co rozrobiłam olej rycynowy ze zwykłą oliwką Hipp. Skóra jest ładnie oczyszczona, nawilżona, góra 3-4 wypryski na miesiąc.

    Musisz znaleźć swój złoty środek na oleje :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!