Marcowy KissBox zdominowała IsaDora :)

czwartek, marca 29, 2012

Już przed wszystkimi aferami zamówiłam trzymiesięczną subskrypcję KissBoxa i nawet jak po ostatnim miałam niesmak (najpierw obiecywano mi, że brakujący tusz dotrze, to później okazało się, że jednak nie, bo w firmie nie uzgodnili "zeznań"), to już tego nie odwoływałam, bo pieniądze uznałam za wydane..



No nic.. Przyszło kolejne pudełko, a w nim.. ;)


1. Mleczko do demakijażu - Gentle Eye Make - up remover - IsaDora (ok. 30zł/100ml)



2. Błyszczyk Moisturizing Lipglos - IsaDora (ok. 47zł/8ml)




3. Błyszczyk Jelly Bloss - IsaDora (ok. 51zł/6ml)




4. Chusteczki brązujące - Rimmel (ok. 2ł/10ml)



5. Modelujący róż do policzków "2 Skin" Pocker Rouge - Bell (ok. 10zł/4,5g)



Jedno jest pewne, po tym pudełku błyszczyków Ci u mnie dostatek :)

Osobną paczką został nadany tusz do rzęs w ramach rekompensaty od IsaDory:





11 komentarze

  1. Sprawdź koniecznie daty ważności ;) Ja się cieszę że nie zamówiłam marcowego KissBoxa, tylko bym czekała tyle czasu na rozczarowanie, nie byłabym zadowolona z zawartości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę daty, ale nie sądzę, by kolejny raz dali coś przeterminowanego ;)

      Usuń
  2. Sporo tych produktów:) Bardzo fajne zdjęcia zrobione!


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor błyszczyka:)
    ja tego nie zamawiam, bo w sumie nie bardzo się opłaca jak dla mnie. przynjamniej narazie tak twierdzę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam to z czystej ciekawości, ale póki co nie mogę powiedzieć, że byłam zadowolona bez żadnych zastrzeżeń..

      Usuń
  4. Faktycznie z błyszczykami poszaleli.
    Daj znać jak te chusteczki brązujące się sprawują:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się takich rzeczy, ale jak będę miała teraz trochę wolnego przed świętami, to się wysmaruję nimi :D mam tylko nadzieję, że nie będę musiała się w domu z plamami ukrywać :D

      Usuń
  5. Oj byłabym rozczarowana taką paczką, bo nie lubię błyszczyków :P
    Tak czy inaczej, myślałam, że bardziej się postarają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ostatnim pudełku myślałam podobnie ;) ..to jest moje przedostatnie pudełko, bo zapłaciłam za jeszcze jedno w subskrypcji. Po tych wszystkich akcjach, szkoda mi się denerwować dla 25zł, które musiałabym od nich odzyskać :/

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!