Czy ostatnio wspomagam swój krem?

sobota, marca 24, 2012

Jakieś dwa tygodnie temu kupiłam krem matujący Nivea, który jest w sumie dość kiepskim kremem, bo i ile w miejscach, które mi się na twarzy przetłuszczają, działa dobrze, to w tej strefie normalnej najzwyczajniej w świecie mi szkodzi. Odstawiłam nawet bazę pod makijaż, ale i to nie pomagało..
Od tygodnia dodaję do każdej dziennej porcji kremu kwas hialuronowy 1% (ze sklepu Zrób sobie krem) i muszę powiedzieć, że w tej chwili działa świetnie (porcja kremu + kropla kwasu). Skóra jest nawilżona, bardzo fajnie napięta, nic mi się na skórze nie przesusza, nie łuszczy, a w strefie T nie widać błysków - po prostu same ochy i achy! :)


W zastępstwie kremu na noc natomiast, używam kwasu hialuronowego zmieszanego z olejem makadamia (Zrób sobie krem) - w proporcjach 1 kropla + 1 kropla. 
Moja skóra odżyła!

17 komentarze

  1. Ja uzywam masła kakaowego z ziai, do ktrego dodałam kilka kropel olejku z Alterry i tez jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! ..dla mnie niestety ten krem jest za tłusty :-/ Uwielbiam tylko jego zapach.

      Usuń
  2. Słyszałam o tej metodzie, przy najbliższym zamówieniu muszę pamiętać o tym hialuronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetka koniecznie mi musisz cos polecić, bo widze , że wiesz co robisz :) potrzebuję kremu boskiego :D tzn żeby mi nawilżył i odzmarszczył skóre :))))
    weź coś wymysl dla mnie wierzę w Ciebie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poczytać i poszukać coś dla Ciebie :)

      Usuń
  4. świetna sprawa, muszę odwiedzić w końcu ten sklep i też sobie coś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rowniez mam ten kwas i uwazam ze jest niezastapiony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos nowegoi pozytywnego.
    Ostatnio moja skora jest przesuszona i potrzebuje szybkiego dzialania musze na allegro wstapic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet nie wiem czy ten kwas jest dostępny na allegro :)

      Usuń
  7. Zachęciłaś mnie, muszę sie tym produktom przyjrzeć bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta strona ma taki wybór produktów, że na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  8. Jak to niewiele trzeba, żeby krem stał się lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie muszę go wyrzucać :D

      Usuń
  9. Chyba wypróbuje ten żel hialuronowy na partie twarzy, które wiecznie cierpią z powodu niedostatecznego nawilżneia, mimo że używam dobrego kremu.
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz jednak wiedzieć, że jeśli zastosujesz kwas/żel na suchą skórę, to będzie miał działanie odwrotne! Najpierw trzeba zwilżyć twarz :)

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!