Sobota

sobota, marca 17, 2012

W tym tygodniu sobotę muszę przeznaczyć na sprzątanie, czyli mycie okien i takie tam.. Lenia niemiłosiernego mam, tym bardziej, że pierwszy raz od dwóch lat jestem chora! Każda dolegliwość dochodzi z kolejnym dniem i po 4 dniach mam już w sobie chorobową orkiestrę..
W tygodniu oprócz tego, że całe popołudnia przesypiałam, pobuszowałam też trochę na Allegro ..i znalazłam śliczne, małe sklejkowe jajka do malowania :) Przesyłka doszła ekspresowo, więc mam je już u siebie.


Bardzo lubię "robótki ręczne", więc smarkaty wieczór będzie chociaż trochę urozmaicony :)

5 komentarze

  1. Oj ja jednak idę na łatwiznę i kupuję gotowe. ;)
    Mam nadzieję, że pochwalisz się efektem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pochwalę się :) Muszę tylko zrobić zdjęcia w świetle dziennym..

      Usuń
  2. Ale urocze! Achhh, święta za pasem, a ja ich jeszcze w ogóle nie czuję. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że w szkole dużo tego wszystkiego, to ja pewnie też bym o świętach nawet nie pomyślała :)

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!