BIOVAX QUICK dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów blond - recenzja

piątek, marca 16, 2012

W zeszłym roku sporo podróżowaliśmy, więc szukałam odżywki do włosów, która nie będzie zbyt kłopotliwa i nie będzie wymagała mojej uwagi. Tym też sposobem wpadła w moje ręce Dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów blond BIOVAX, czyli tzw. QUICK WAX. Wyjazdy się skończyły, odżywka poszła do szafki i zaczęłam z niej korzystać na dobre jakieś dwa miesiące temu.




Opis producenta:

Dwufazowa odżywka Biovax pozwala osiągnąć natychmiastowy efekt zdrowych, nawilżonych i odżywionych włosów. Błyskawicznie przywraca im witalność i piękny połysk. Dzięki dwufazowej formule oraz specjalnie dobranym składnikom preparat działa jednocześnie na zewnętrzną warstwę włosów, jak i wnika głęboko odbudowując ich strukturę od wewnątrz. Dwufazowa formuła preparatu gwarantuje intensywne i skuteczne działanie, a jej wyjątkowo lekka konsystencja nie obciąża włosów. Ułatwia rozczesywanie. Odżywka przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji włosów blond oraz rozjaśnianych.




Efekt na włosach:
- Intensywne nawilżenie i regeneracja włosów
- Ożywiony, rozświetlony kolor,
- Włosy lekkie i miękkie w dotyku,
- Jedwabisty połysk.



Skład:
AQUA, CYCLOMETHICONE, POLYSORBATE - 20, CETRIMONIUM CHLORIDE, METHYL PROPANEDIOL, CYCLOPENTASILOXANE (AND) DIMETHICONOL, GLYCERIN, STARCH HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, METHOXY PEG/PPG - 7/3 AMINOPROPYL DIMETHICONE, PEG - 14 DIMETHICONE, HYDROLYZED SILK, CITRUS MEDICA LIMONUM PEEL EXTRACT, PANTHENOL, PHENYL TRIMETHICONE, PARFUM, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHAIAZOLINONE, CITRIC ACID, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, POTASSIUM SORBATE, C.I. 19140, C.I. 15985

Moja opinia:
Znając produkty tej firmy zakładałam, że trafiłam na super odżywkę. Jednak podczas regularnego już stosowania okazało się, że poza tym, że blond wyglądał przyzwoicie, to nie było żadnych spektakularnych efektów. Moje kręcone włosy, które wymagały codziennego nawilżenia, z każdym dniem stawały się coraz bardziej suche i niemiłe w dotyku. Na włosach tworzyła się dziwna powłoka, która utrudniała ich rozczesywani i dopiero stosowanie jakiegokolwiek olejku lub serum łagodziło sprawę. Jeśli odżywka nie była wspomagana żadnym innym produktem, włosy stawały się swoistym sianem, które było trudne do ułożenia. W chwilach kiedy próbowałam przedobrzyć, bo myślałam, że po prostu zaaplikowałam zbyt małą ilość odżywki, moje działania mściły się na mnie podwójnie, gdyż włosy wyglądały następnego dnia jak gdyby wcale nie były myte (w normalnych warunków wytrzymują bez mycia spokojnie trzy dni), a wręcz pokryte toną lakieru do włosów. Tak jak wspomniałam moje blond pasemka były podkreślone i pod tym względem nie mogę odżywce nic zarzucić. Nie zauważyłam zażółceń i niepożądanych zmian w kolorze. 



To co mogę zaliczyć na "plus" to to, że odżywka ładnie pachnie, jest wydajna, atomizer dość sprawnie rozprowadza produkt na włosach, bo tworzy się swego rodzaju mgiełka. 
Jeśli miałabym polecić do stosowania jako samodzielny produkt, to zdecydowanie odradzam, gdyż włosy stają się przesuszone, a nie po to sięgamy po odżywki do włosów. Jako produkt wspomagający, np. po masce do włosów, w niewielkiej ilości owszem, chociaż nie można i wówczas spodziewać się spektakularnych efektów.



Zapłaciłam za tę odżywkę ok. 16zł - nie jest to jakaś wielka kwota, ale produkt stosowałam do końca, gdyż nie mam w zwyczaju niczego wyrzucać. W połowie opakowania znalazłam jej zastosowanie jako "wspomagacz-mgiełka" po stosowaniu masek na włosy, ..ponieważ tak jak producent twierdzi, podkreślała blond pasemka i tego odebrać jej nie mogę :)

11 komentarze

  1. O kurcze, po odżywkach Biovaxa spodziewałam się lepszych efektów, dobrze, że jej nie kupiłam. Jeszcze nie stosowałam żadnej z tych dwufazowych, jedynie maskę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam przekonana, że efekty będą lepsze. No cóż wzięłam na ślepo i więcej jej nie kupię :)
      Maski mają świetne!

      Usuń
  2. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat tej jeszcze nie mialal ale ostatnui odkrylam odzywke do wlosow firmy madara i sie zakochalam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tę odżywkę dwufazową do włosów suchych i zniszczonych i 1)mega ułatwia rozczesywanie 2)wlosy się lepiej ukladają 3) jest niewydajna (używam codziennie około 15 'spryskiwań'). Polecam wyprobowac tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdza. Ja wolę już nie ryzykować i zostanę przy masce.

      Usuń
  5. Ja kupiłam tę do włosów farbowanych i mam bardzo podobne wrażenia do Twoich. Przesusza włosy, nie pomaga ich rozczesać, robi mi zlepione kłaki z włosów, bardzo nieprzyjemne w dotyku. W dodatku mój atomizer jest jakiś felerny bo psika strużką a nie mgiełką :| Męczę i chyba nie wymęczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..czyli wychodzi na to, że te z atomizerami nie są za specjalne :/

      Usuń
    2. Chyba tak... Za dużo sobie obiecywałam po marce.

      Usuń
  6. U mnie jest odwrotnie. Ja jestem zadowlona z tej odżywki! Bardzo ułatwia rozczesywanie włosów, nabłyszcza je, łatwiej mi nad włosami zapanować i je ułożyć. Nigdy nie przesuszyła mi włosów. Jest bardzo wydajna. Atomizer też działa bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!