TAG: Muszę to mieć!

niedziela, marca 18, 2012

Ku mojemu zdziwieniu w zeszłym tygodniu zostałam otagowana przez Paulinę . ..więc dziś nastał wreszcie dzień żeby odpowiedzieć i napisać co nieco :)



Zasady tagu:

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.


1. Lolita Lempicka - te perfumy chodzą za mną od roku. Od kupna powstrzymuje mnie tylko moje pełna toaletka! Obiecałam sobie, że jeśli tylko zużyję chociaż jedną do końca, to kupię sobie wreszcie te :)




2. Skinfood Mushroom Multi BB Cream - uwielbiam azjatyckie wynalazki kosmetyczne :) Po kolei sukcesywnie zamawiam sobie kolejne kremy BB i tym razem wybrałam sobie ten oto grzybkowy.



3. Olejek Vatika - słyszałam o nim tyle dobrego.. jestem w trakcie zapuszczania włosów i myślę, że mi się po prostu w tym żmudnym procesie przyda.



4. Pędzel do bronzera EcoTools - kolejny mój badziewny pędzel się po prostu złamał.. :( Idzie lato, więc bronzer będzie kosmetykiem, który będzie królował w mojej kosmetyczce. Czas zapewnić mu dobrego przyjaciela.




5. Sleek Blush - Róż do policzków Rose Gold - tak się składa, ze nie mam w tej chwili żadnego. Skoro paletki Sleeka się sprawdzają, to czemu nie wypróbować różu(?)


10 komentarze

  1. Właśnie zaczęłam olejowanie Vatiką, po pierwszych użyciach jestem zadowolona. A jeśli chodzi o ten rossmannowy kremik, to jeśli chcesz, służe pomocą w zakupie,u mnie jeszcze są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo na ten pędzel z ecotools też poluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! Ja właśnie parę dni temu zamówiłam sobie olejek do włosów, który masz w swojej wishliście i ten róż ze Sleeka właśnie w kolorze Rose Gold.
    Co do olejku- fajna sprawa, nakładam na włosy od 3 dni i na razie jest ok ;)
    Róż ma cudowny kolor- niby różowy, ale opalizuje na lekko złoty kolor. Przepiękny do wiosennych makijaży, mogę go szczerze polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czegoś takiego trzeba mi teraz wiosną na policzkach :)

      Usuń
  4. Na razie 8 miesięcy razem mieszkamy i do tej pory nic się nie zmieniło. No, chyba, że na lepsze. :D To pogoń swojego, a co! :D :)
    Poza tym olej Vatika faktycznie jest niezły. :) I dziękuję za zaproszenie do zabawy, post się tworzy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe.. nie jest tak źle między nami, ale Mój Luby się lekko rozleniwił :D Ostatnio dostałam jedynie masaż po myciu okien, gotowania już nie było :D

      Czekam na Twojego posta!

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!