Yankee Candle Sunset Breeze

sobota, września 10, 2016

Nieszczęśliwi są Ci, którzy już wywoływali jesień i szykowali grube swetry. W Toruniu od kilku dni mamy tropiki. Pogoda jest piękna! Niebo niemal bezchmurne, skąpane w pełnym słońcu. Noce może nie należą do najcieplejszych, ale w końcu mamy już wrzesień i nawet codzienne, poranne mgły nie powinny nas dziwić. Jestem wielką wielbicielką klimatów letnich i dziś zapraszam do prezentacji kolejnego, letniego zapachu Yankee Candle.


Yankee Candle
Sunset Breeze 



Wosk zapachu soczystych owoców tropikalnych rozchodzących się w powietrzu w rytmie morskich fal. Sunset Breeze jest jak wieczorny spacer po plaży. Znajdziemy w nim aromaty ananasa, brzoskwini, mango, kwiatów gruszki i piżma.




Sunset Breeze to wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Zalicza się do jednej z najnowszych kolekcji, która oznakowana jest jako: Q3 2016 Warm Summer Nights. Będzie uszczęśliwiał wszystkich fanów niezwykle słodkich, owocowo - cukierkowych zapachów. Już chwilę po rozpaleniu ocieka wręcz słodyczą. Dopiero po jakimś czasie wyczuwam coś więcej. To nietypowe połączenie ananasa i piżma, daje piękny, otulający klimat wakacyjny. Jest jak wakacyjne zauroczenie. Nadaje się zdecydowanie na letnie wieczory. Zapach jest naprawdę intensywny i już mały kawałek jest w stanie wypełnić piękną wonią całe nasze mieszkanie. Utrzymuje się w naszych murach dość długo. To jeden z ładniejszych wakacyjnych zapachów w mojej kolekcji. Jest jednak znacznie delikatniejszy niż opisywany przeze mnie ostatnio Bahama Breeze.




Ten wosk i inne woski Yankee Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.

17 komentarze

  1. Zapach prawdopodobnie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pewnie przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten aromat ;-) U mnie dziś też tropiki (okolice Wrocka).

    OdpowiedzUsuń
  4. W Uk czuję już powoli nadchodząca jesień, więc już za chwilę zaczynam odpalać świece, woski...

    OdpowiedzUsuń
  5. Styczność z woskami YC ciągle przede mną, ale wiem, że już lada dzień będą miały u mnie swój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj muszę pofatygować sie na stoisko po nowe woski:))

    OdpowiedzUsuń
  7. w sam raz dla mnie :) te woski na szczęście są w mojej drogerii więc mogę sobie na żywo zobaczyć zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rześki zapach, w sam raz na takie ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam YC :) ja wolę świecę niż woski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moim balkonie jesień, a pogoda krzyczy, że jeszcze lato - więc wcale Ci się nie dziwię, że otaczasz się takimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że żadnego z letnich zapachów nie miałam, zwykle te mocniejsze i jesienne, ale może wypróbuję przy następnym zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W UK tez ostatnio tropiki :O bynajmniej w moim mieście. Ale świeczki bardzo lubię, muszę w końcu spróbować jakiejś z YC. Kocham Toruń !! I jestem mega szczęśliwa, ze wracam do Polski i przeprowadzam sie właśnie niedaleko Waszego pięknego miasta. Będę je często odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten zapach! Bardzo często go zapalam, dzięki czemu w moim domu panuje przytulna atmosfera. Za niedługo przymierzam się do remontu kuchni, dzięki czemu stworzę jeszcze piękniejszą przestrzeń. Na pewno planuję wymienić zmywarkę do zabudowy.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!