Vichy Idealia Skin Sleep regenerujący balsam w żelu na noc

piątek, czerwca 05, 2015

Jakiś czas temu otrzymałam do testów z Klubu Ekspertek ofeminin.pl przesyłkę z kremem Vichy Idealia Skin Sleep. Ta swoista nowość na rynku skierowana jest do kobiet, które jak reklama niesie śpią bardzo krótko lub źle albo też żyją szybko i nie mają czasu na sen.




Producent:
Dzięki zaawansowanym składnikom aktywnym krem Vichy Idéalia Skin Sleep pomaga odtworzyć widoczne działanie regenerujące snu skóry. Kompleks 6 składników aktywnych zawartych w kremie zregeneruje twoją skórę i sprawi, że będzie wyglądała idealnie nawet po krótkiej, lub źle przespanej nocy. 
Laboratoria Vichy stworzyły kompleks skutecznych składników aktywnych w pięlęgnacji na noc, aby odtwarzać widoczne efekty regenerującego snu dla skóry. KWAS HIALURONOWY (nawilżenie i poprawa sprężystości skóry) + KWAS GLICYRYZYNOWY (działa kojąco) + KOFEINA (stymuluje mikrokrążenie, pomaga zmniejszać opuchnięcia) + WITAMINA B3 (ma właściwości zwężające pory, redukuje zaczerwienienia) + OLEJKI NAPRAWCZE (odbudowa funkcji bariery ochronnej skóry) + ADENOZYNA (ma działanie przeciwzmarszczkowe i wygładzające).
Dla każdego typu skóry, nawet skóry wrażliwej. Formuła hipoalergiczna, bez parabenu. Zawiera kojącą i regenerującą Wodę Termalną z Vichy. Wyjątkowa konsystencja balsamu w żelu otula skórę delikatną i niewidoczną warstwą ochronną. Delikatne nuty zapachowe jaśminu i zielonej herbaty dla uczucia relaksu. Aplikować krem na oczyszczoną skórę twarzy przed snem. W połączeniu z masażem pomaga relaksować skórę przed snem.




Skład:
AQUA / WATER - GLYCERIN - ALCOHOL DENAT. - PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL - ISONONYL ISONONANOATE - POLYSORBATE 20 - NIACINAMIDE - DIMETHICONE - PROPANEDIOL - ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE - PEG-20 METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE - AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE - BHT - C13-14 ISOPARAFFIN - CI 17200 / RED 33 - CI 15985 / YELLOW 6 - TRIETHANOLAMINE - CAFFEINE - SODIUM HYALURONATE - PHENOXYETHANOL - ADENOSINE - TOCOPHERYL ACETATE - DISODIUM EDTA - DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE - CAPRYLYL GLYCOL - CAPRYLOYL SALICYLIC ACID - LAURETH-7 - HYDROXYPALMITOYL SPHINGANINE - XANTHAN GUM - POLYACRYLAMIDE - ACRYLATES COPOLYMER - PARFUM / FRAGRANCE




Osobiście kremu Vichy Idealia Skin Sleep używam od 3 tygodni, a jego zużycie jest jeszcze niewielkie, więc poniższe refleksje będą tylko wstępną oceną produktu. O dłuższą relację z testów pokuszę się za jakiś czas.

Krem jest rzeczywiście w swej formule iście żelowy i lekki. Różowy żel łatwo się rozprowadza i dość szybko się wchłania. Jednak jest to wrażenie bardzo złudne i wstrzymałabym się z natychmiastowym położeniem się na poduszkę, gdyż można się do niej przykleić - niestety sprawdziłam to na swojej skórze. Produkt pozostawia po sobie na skórze delikatny, ale przyjemny film, który sprawia, że skóra od razu jest bardzo przyjemna w dotyku, ale pojawia się na niej delikatne zaczerwienienie. Znika ono jednak po ok. 15 minutach i nie pojawia się do następnego użycia. Zapach jest dość dobrze wyczuwalny, ale nie należy do tych duszących i spędzających sen z powiek ;)

Mimo swej lekkiej konsystencji żel dobrze nawilża moją wymagającą ostatnio skórę. Po dwóch tygodniach dało się zauważyć, że stała się mniej ziemista, a kolor wydawał się już bardziej jednolity, Co mnie cieszy rano twarz jest mniej opuchnięta, a musicie wiedzieć, że ostatnio często wstaję w nocy i generalnie nie śpię dużo (od 1 do 6/7), gdyż moja królewna urządza już porządne rajdy w brzuchu, kręgosłup też daje o sobie znać. Nawet jeśli wstaję zmęczona, moja skóra chyba zaczęła iść innym torem. Czy efekt będzie się utrzymywał czy będzie lepszy, tego pewnie dowiem się za jakiś czas(?). Na chwilę obecną nie zaobserwowałam pogorszenia stanu mojej cery, co również bardzo mnie cieszy.

Opakowanie produktu charakterystyczne dla kremów Vichy, przyciąga wzrok pozytywnym kolorem. Jest dość ciężkie, ale poręczne. Wieczko jest małym, przydatnym zwierciadełkiem.
Wydaje mi się, że kosmetyk będzie jednym z tych bardziej wydajnych, bo już ilość wielkości ziarna grochu pozwala pokryć całą twarzy i dekolt, w ilości wystarczającej.

Krem Vichy Idealia Skin Sleep o pojemności 50 ml dostępny jest w aptekach stacjonarnych i internetowych za ok. 100 zł, 




Tak oto prezentują się moje pierwsze przemyślenia na temat testowanego produktu. Opinie innych ekspertek portalu Ofeminin przeczytacie TUTAJ. Jeśli miałyście okazję wypróbować krem Vichy Idealia Skin Sleep, chętnie poczytam o Waszych odczuciach.


24 komentarze

  1. Moje wrażenia są raczej pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się strasznie bałam tego pierwszego efektu ze względu na moje wysypy atopowe, ale jest ok :)

      Usuń
  2. Od 2 miesięcy stosuje krem Vichy Idealia w wersji standardowej, jestem z niego baaardzo zadowolona, tak bardzo ze zdradziłam dla niego mojego byłego faworyta czyli Aqualie Thorgal również Vichy.po Ideali moja skóra jest rozjaśnia, uspokojona i zlagodzona , kolor wyrównany. Jednym zdaniem napewno kupie kolejne opakowanie. Mam również ochotę spróbować tej nowej wersji Skin Sleep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że AT też się sprawdza. Może po ciąży kupię sobie. Póki co bardzo ostrożnie sięgam po kremy, bo później ciężko mi doprowadzić moją skórę do porządku, a w tej chwili nie mogę stosować wszystkiego.

      Usuń
  3. Od 2 miesięcy stosuje krem Vichy Idealia w wersji standardowej, jestem z niego baaardzo zadowolona, tak bardzo ze zdradziłam dla niego mojego byłego faworyta czyli Aqualie Thorgal również Vichy.po Ideali moja skóra jest rozjaśnia, uspokojona i zlagodzona , kolor wyrównany. Jednym zdaniem napewno kupie kolejne opakowanie. Mam również ochotę spróbować tej nowej wersji Skin Sleep.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem i muszę przyznać, że na chwilę obecną krem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie również prawdopodobnie się sprawdzi :)

      Usuń
  5. Miałam próbkę tego kremu i coś mi w nim było nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jakiś składnik kremy u Ciebie się nie sprawdza. Różnie to bywa.

      Usuń
  6. Nie wiem dlaczego ale jakoś jestem sceptycznie nastawiona do kremów Vichy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam do czynienia tylko z ich kremami i produktami do cery trądzikowej. Jedne wspominam lepiej, inne gorzej. Ze względu na wysoką cenę sama nie kusiłam się o nowe testy. Ten krem jest naprawdę pozytywny.

      Usuń
  7. Przy zakupie kremu z filtrem dostałam kilka próbek tego i sprawdzał się u mnie fajnie, na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość, to polecam wypróbować :)

      Usuń
  8. ja ostatnio z vichy mam niepo drodze;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tej chwili to jedyny kosmetyk tej firmy ;)

      Usuń
  9. Jakoś nie używam nic z firmy Vichy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne preferencje, to zrozumiałe :)

      Usuń
  10. Nie moja półka cenowa, ale bardzo fajnie, że się sprawdza tak, jak obiecują producenci :) Może mi też trafi się kiedyś okazja wypróbować ten krem, bo to już kolejna dobra opinia o nim :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję wypróbować, to naprawdę polecam :)

      Usuń
  11. O musi być świetny, ale cena :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam próbki i u mnie średnio się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię żelowe formuły :) Dzięki nim mam wrażenie, że krem nie spływa i lepiej się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w aptece dostałam próbkę tego kremu. Zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mnie zniecheca ten alkohol denat :(ogólnie kosmetyki vichy lubie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!