Gdy kurier staje u mych drzwi...

środa, czerwca 24, 2015

Ostatnie dni były dniami przesyłek, dla mnie i dla mojej córeczki. Poniedziałek obfitował w paczki typowo kosmetyczne. Mój mąż o mało nie zszedł na zawał i powiedział, że więcej swoich szafek mi już nie udostępni ;) Dziś odebrałam cztery paczki wyprawkowe, które zamówiłam do przyszłego pokoju Migotki. Powolutku się ogarniamy ;) 

Przejdźmy jednak do przesyłek urodowych dla mamy. O wyprawce dla małej dziewczynki, będzie innym razem. Jako pierwsza przywędrowała do mnie absolutnie dopracowana, ogromna paczka od "Pań Erisek", w której dzięki Pani Ani oprócz nowości kosmetycznych Lirene i  Under20, letnich gadżetów(!), znalazłam jeszcze kilka dodatkowych kosmetyków dla mam i serduszkową koszulkę ;) Dziękuję pięknie za tę przemiłą niespodziankę!

Tak oto prezentuje się całość. Musicie przyznać, że jest bardzo imponująca...


 photo P1120697.jpg

 photo P1120698.jpg

 photo P1120700.jpg

 photo P1120702.jpg

 photo P1120701.jpg

 photo P1120705.jpg

 photo P1120707.jpg

 photo P1120710.jpg

 photo P1120706.jpg

 photo P1120711.jpg

 photo P1120699.jpg

 photo P1120713.jpg

 photo P1120708.jpg


Tego samego dnia dotarła również wakacyjna niespodzianka od Klubu Ekspertek Ofeminin, którego ambasadorką jestem od niedawna. Podoba mi się, że każda z nas dostała coś innego. Moja przesyłka zawierała: Płyn micelarny Mixa Optymalna tolerancja, Krem złuszczający Ziaja na noc, a także film: W ukryciu i książkę: Jeanne Kalogridis Żona Inkwizytora. Żadnego z otrzymanych kosmetyków nie znam, książki i filmu również, więc jestem tym bardziej zadowolona ;)


 photo P1120715.jpg


Na koniec otrzymałam również do testów zestaw produktów słonecznych Soraya i rozsławiony olejek Bio - Oil, który podobno dobrze radzi sobie z bliznami i rozstępami. Takowych na chwilę obecną nie posiadam, ale dobrze mieć tajną broń w zapasie ;)


 photo P1120714.jpg


Wczoraj przyszedł jeszcze urodzinowy Shinybox, mam torbę kosmetyków z Pragi, ale o tym w innym poście...


---

Jeśli macie ochotę zajrzeć i zgarnąć ciekawe okazje, to zapraszam:
- Kosmetyki Lirene w promocji [tu]
- 30% na kosmetyki do opalania Nivea, Lirene, Soraya, Kolastyna [tu]
- 40% na odżywki do włosów [tu]
- La Luxe Paris w Lidlu [tu]

34 komentarze

  1. Genialne paczki!! To kampania Eris czy współpraca blogowa? Jestem strasznie ciekawa jak można zdobyć taką paczkę. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paczka pochodząca z współpracy blogowej ;)

      Usuń
  2. Fantastyczne przesyłki, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega paczka od Pań erisek robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paka od Lirene robi wrażenie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieźle! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałości, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja ile kosmetyków! pozazdrościć tylko !

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. to cie obsypało:) jaktam brzuszek ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała waży już ponad 1,6 kg i zaczyna mi być coraz trudniej, ale generalnie czujemy się dobrze :)

      Usuń
  9. Fajna ta paka od Eris :) Rajstopy już testowałam i zapowiadają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paczka od Eris to nie paczka, to paka, piękny zestaw, mam ich rajstopy w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega paki kosmetyków nic dziwnego że mąż się przerazil ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie można mieć problem z pomieszczeniem tego w szafkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no to jesteś teraz nieźle zaopatrzona :D

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! Mój Mężuś chyba pogoniłby mnie z domu gdyby zobaczył na raz taką ilość kosmetyków ;-) Udanego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zapasy :) Miłego testowania AŻ TYLU nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna paka, nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko ile tego! Aż nie wiem na co miałam patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne przesyłki, ta paka od Lirene robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! jakie wspaniałości!!! zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wow!!! Mozna dostac oczoplasu, ale te Panie Eriski Was rozpieszczaja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super paczki :) że ja nie ma takich współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta paczka od Lirene jest mega, zazdroszczę! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same wspaniałości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!