Zakupy w sklepie à Tab

wtorek, czerwca 16, 2015

Niewiele ponad tydzień temu otrzymałam z serwisu TestMeToo bon do wykorzystania w sklepie internetowym à Tab. Do wykorzystania miałam 20 zł + bezpłatną przesyłkę. Dodatkowo -10% otrzymałam po zapisaniu się do newslettera.

W tej chwili nie potrzebuję nic do domu, nie chciałam też dopłacać do testu, więc wybrałam rzeczy, które minimalnie przekraczały bon. Wszak miałam przetestować zakupy w sklepie ;) 




Zakupy zrobiłam 10 czerwca. Mimo natychmiastowej dopłaty, zamówienie poszło do realizacji dopiero 12 czerwca. A samo zamówienie przyszło dziś, czyli 16 czerwca. Licząc szybko cała transakcja trwała 6 dni. Trochę długo, zwłaszcza, że nie zamawiałam jakichś wymyślnych rzeczy, nie były to towary wybrakowane. Na bieżąco jednak byłam informowana o stanie mojego zamówienia.




Ze względu na ostatnio modny szklany słoik, zamówiłam świeczkę sklepu à Tab o zapachu waniliowym. Dodatkowo dorzuciłam jeszcze małą świeczkę Kringle Candle o wymownym zapachu Grey - pachnie obłędnie męsko ;)
Paczka przyjechała do domu za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Mam dość dobre doświadczenia z tą firmą, więc nie było najmniejszego problemu z odbiorem paczki, nawet z przesunięciem czasu jej odebrania. Produkty były bardzo dobrze zapakowane. Sama paczka oznaczona, że znajdują się w niej produkty szklane. Wszystko przyszło w nienaruszonym stanie.




Sklep ma dość intuicyjne menu, więc łatwo się po nim poruszałam. Asortyment jest podobny do wielu sklepów tego typu. Ceny niektórych produktów uważam, że są nieco zawyżone. Identyczne chińskie gadżety można znaleźć za czasami czterokrotnie mniejszą kwotę ;) Gdyby nie tak długi czas realizacji, byłabym naprawdę bardzo zadowolona z obsługi w tym sklepie.

Dla osób, które mieszkają w Toruniu podpowiem - sklep stacjonarny à Tab znajduje się w Galerii Copernicus ;)

24 komentarze

  1. jestem ciekawa tej o zapachu Greya hah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak pachnie ten Grey ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna świeczka :), sklepu osobiście nie znam, nawet nie słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam sklepu, ale Greya powąchałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oba zapachy pewnie i mnie przyniosłyby dużo przyjemności, wanilię uwielbiam , a te męskie klimaty....kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę gdzieś zdobyć zapach Greya

    OdpowiedzUsuń
  7. Również skusiłam się na zakup świeczki tylko innej. A u mnie dostawa przyszła w ekspresowym tempie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że inne dziewczyny też szybko dostały swoje przesyłki. Może tylko u mnie trwało to tak długo.

      Usuń
  8. hmm pewnie jak i reszcie mnie ciekawi ten zapach Greya ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach Greya jest obłędny :) i przez to powoli się skłaniam do zakupu dużej świecy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na przesyłkę kurierską to rzeczywiście trochę długi czas oczekiwania .Ale świeczki śliczne, szkoda że mi takiej akcji nie zaproponowali tylko wcisnęli coś z kredytami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. grey - mój ulubiony zapch ! mam świeczke i wszedzie szukam tego zapachu na nowo !

    OdpowiedzUsuń
  12. No i wpadłam :D Weszłam tutaj, potem na stronę i teraz tylko czekam na wypłatę, bo te genialne świeczki muszą być moje :) Dawno szukałam czegoś w takim właśnie stylu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają dużą konkurencję, tym bardziej, że inne firmy, jak wspomniałaś - oferują niższe ceny. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się z tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja Gray'a jakoś nie polubiłam, pomimo że tyle ludzi się nim zachwyca :>

    OdpowiedzUsuń
  16. I nawet Pan Grey się tu znalazł :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Też robiłam tam zakupy, ale wydawało mi się, że krócej trwała wysyłka. Ale w sumie sama już nie wiem ;)
    Ja praktyczna jestem i ścierki wzięłam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!