Pielęgnacyjny Rossmann

środa, czerwca 10, 2015

Czas tak szybko biegnie, że nie zdążyłam Wam jeszcze pokazać co kupiłam w Rossmannie na promocji - 40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Maj nie oszczędzał nas jeżeli chodzi o promocje. Ja również wydałam trochę złotówek tu i ówdzie. Kosmetyki kolorowe już widzieliście kilka postów wstecz. Tym razem coś co lubię najbardziej, czyli pielęgnacja i kosmetyki do włosów. Wszystkie kosmetyki są dla mnie nowością i zakupiłam je po raz pierwszy.




Skusiłam się na Aktywny tonik odmładzający firmy Bielenda, który ma podobno silnie odmładzać, redukować zmarszczki i zapewnić rewitalizację komórek skóry. Przy tak dużej promocji nie mogłam nie kupić na próbę tak wysławionego w świecie blogowym Płynu micelarnego do skóry wrażliwej firmowanego przez Garniera. Sprawdzę na własnej skórze, czy rzeczywiście jest tak dobry jak Bioderma (której 500 ml butlę mam w łazience).




Pomyślałam, że warto wypróbować Płyn micelarny przeciw przesuszeniu od Mixy. Płyn jest dedykowany skórze suchej i bardzo suchej. Kupiłam go z myślą o demakijażu oczu. Ma delikatnie zmywać makijaż, bez konieczności pocierania. Podobno odżywia, łagodzi i koi skórę. Oby!




Produktów do mycia twarzy nigdy dość, więc wrzuciłam do koszyka Krem - żel oczyszczający firmy Loreal przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej. Suchej skóry nie mam, ale moje wysypy atopowe ostatnio nie tolerują specyfików myjących do cery mieszanej. Zobaczymy jak swoje zadanie spełni żel - krem z Loreala.




Uwielbiam toniki, więc musiałam wziąć jeszcze jeden! ...i tu również Loreal i jego Rozświetlający tonik oczyszczający dla skóry pozbawionej blasku. W tym miejscu pomyślałam już o okresie pociążowym ;)




W dniu kiedy robiłam zakupy w cenie promocyjnej stał na półce Szampon połysk koloru blond z profesjonalnej serii Isany. Znów mam włosy bardziej blond, niż ciemne, więc myślę, że ten szampon na lato się przyda. Chciałabym więcej refleksów...




Naczytałam się dużo dobrego o Cudownym olejku z firmy Garnier z serii Fructis. Wprawdzie ja nie suszę włosów, prostownicy też używam ostatnio raz na trzy miesiące, ale moim rozjaśnionym włosom każdy olejek się przyda ;)




Na zdjęcia nie załapał się Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający 45 + noc i dzień firmy Mixa. Kupiłam go całkiem innego dnia i zapomniałam go sfotografować. Ten krem jednak sobie trochę poczeka, bo mam kilka innych do wykończenia.


---


Tak, to już wszystkie zakupy kosmetyczne z Rossmanna. Powiem szczerze, że od czasu tej promocji nie pojawiłam się w progach tego sklepu ani razu. Mam jeszcze do pokazania moje zakupy z drogerii DM, które poczyniłam przy okazji naszego wyjazdu majówkowego do Pragi, ale myślę, że nie będę przedłużać i przedstawię je w osobnym poście.

---

I muszę się jeszcze pochwalić... Moją piosenką przewodnią z czasów, kiedy codziennie dojeżdżałam do pracy pociągiem (piosenka leciała z megafonu na dworcu zawsze o 6:30) Edward Sharpe & The Magnetic Zeros "Home", wygrałam ostatnio rozdanie u przesympatycznej Kasi z bloga http://w-moich-kregach.blogspot.com. Nie pamiętam kiedy ostatni raz coś wygrałam, więc cieszę się podwójnie, jak dziecko... ;)




Miłego dnia!

28 komentarze

  1. Świetne zakupy :) Ja na tych promocjach rossmanna zupełnie nie poszalałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ja jeszcze nic nie wygrałam :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten płyn micelarny z garniera i zamierzam wypróbować olejek fructis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama namiętnie używa tego toniku z Bielendy. Ja kiedyś używałam Mixy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz koniecznie jak Isana się sprawdziła. Mimo, że nie lubię tej firmy, to ten produkt kusi.

    /zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko micel Garnier i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zakupów i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :), fajne zakupy mnie bardzo ciekawi garnier fructis. Jakoś ja o nim nic nie czytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej, super rzeczy :)
    jestem ciekawa tego szamponu z isany

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje znajome bardzo chwalą ten tonik z L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy i cieszę się, że nagroda Ci się spodobała ;-) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygrana :D Mi jeszcze nigdy się nie udało nic wygrać ;) Też postawiłam na zakupy demakijażowe w trakcie promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam micel Garnier i olejek Fructis :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie skusiłam się na żadne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten Krem - żel oczyszczający Loreal mi umknął, trzeba będzie kupić w regularnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kosmetyki, ja już dawno takich zakupów dużych nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowności! ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nic nie kupiłam

    (zapraszam na wyniki konkursu ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten płyn garniera:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!