Kosmetyczne promocje #1

czwartek, czerwca 11, 2015

Ostatni post z promocjami cieszył się dużą popularnością, więc przygotowałam dla Was kolejny zbiorczy wątek na nadchodzący tydzień lub trochę dłuższy okres czasu. Ja póki co odwiedziłam tylko wczoraj Superpharm podczas "szalonej środy" ;)



Rossmann


- żel rozjaśniający Loreal Casting Sunkis [ klik ]
- szampony i odżywki z serii profesjonalnej Isana [ klik ]
- pasty wybielające Denivit [ klik ]
- emolientowe odżywcze serum SOS Lirene [ klik ]
- płyn micelarny Mixa [ klik ]
- podkłady Max Factor [ klik ]
- wody toaletowe i perfumowane [ klik ]
- mascary Rimmel i Maybelline [ klik ]



Hebe


- 40% na wszystkie zapachy męskie [ klik ]
- wybrane produkty Eveline do 30% taniej [ klik ]
- dni otwarte pięknych włosów z Garnier [ klik ]
- drugi produkt do pielęgnacji włosów Dove 50% taniej [ klik ]
- 20% na emolienty dla dzieci [ klik ]
- pasty do zębów w dobrej cenie [ klik ]



Superpharm



- lakiery Essie 1 + 1 [ klik ]
- 50% Max Factor Creme Puff pudry i róże [ klik ]
- podkład 123 Perfect Bourjois [ klik ]
- serum do rzęs + płyn micelarny Long 4 Lashes [ klik ]
- dni otwarte pięknych włosów Garnier i Loreal [ klik ]
- perfumy [ klik ]
- olejki Evree [ klik ]
- przy zakupie dowolnego produktu słonecznego Anthelios zestaw prezentów do skóry wrażliwej [ klik ]
- 25% na kosmetyki słoneczne Avene + rakietki plażowe [ klik ]



Natura



- 40% na kosmetyki do makijażu przy zakupie 2 sztuk (obejmuje szafę W7 i Smart Girls Get More [ klik ]
- do 30% na kosmetyki do demakijażu [ klik ]
- wody perfumowane [ klik ]
- produkty do włosów [ klik ]
- 40% wszystkie produkty męskie [ klik ]


Udanych zakupów!


7 komentarze

  1. Jak dobrze, że nie mam tak blisko do tych sklepów, zostałabym chyba bankrutem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne promocje w Super-Pharm, muszę się wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już skorzystałam z aktualnej promocji w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio robiłam zakupy więc tym razem sobie odpuszczę buszowanie w drogerii. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!