Nasze Pudło Malucha

niedziela, czerwca 07, 2015

Jakieś 2 tygodnie temu przeglądając zdjęcia na Instagramie trafiłam na profil Pudło Malucha, czyli niezwykłe prezenty w niezwykłym pudle dla dzieci. Generalnie nie robię jeszcze wielkich zakupów dla naszej małej dziewczynki, ale te wszystkie rzeczy były tak piękne i tak mi się podobały, że nie mogłam się wręcz oprzeć.




Pudło można zamówić w ciemno, czyli bez samodzielnego wyboru zawartości i wtedy dobierane jest przez inicjatorów pudełka. Można je skomponować samodzielnie, w porozumieniu z Zespołem Pudła Malucha. Istnieje możliwość skomponowania pudełka dla mamy lub dzieci w wieku 0 - 3. Cena zależna jest od zawartości i ustalana jest indywidualnie (plus koszty przesyłki).




Swoje pudełko skomponowałam w porozumieniu z przemiłą obsługą Pudła Malucha. Najłatwiej skontaktować się z nimi przez stronę FB. Gdyby nie weekend przesyłka dotarłaby do mnie tak naprawdę w ciągu dwóch dni od potwierdzenia przelewu.

W naszym pudełku znalazły się:
- Króliczek,
- Bambusowy otulacz,
- Termoforek z pestkami wiśni,
- Szeleścik,
- Kolorowe pieluszki tetrowe.

Wszystkie produkty zawarte w Pudle Malucha zostały wyprodukowane na terenie Polski.







I jak Wam się podoba tego rodzaju pudełko?


---

Z racji tego, że nasza księżniczka pojawi się na świecie z początkiem września, postanowiłam nas zapisać do Canpol Babies, gdzie możemy zgłaszać się do testów lub stać się organizatorkami konkursów z produktami dla dzieci. Wszystkie zasady opisane są w tym miejscu.


19 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszamy. Na pewno stworzymy wspólnie odpowiedni i ciekawy zestaw.
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Bardzo fajne pudełko dla mam i maluszków.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Wkładamy w nie wiele serca. Pudła tworzymy również na specjalne okazje, tak więc proszę o Nas pamiętać przy prezentach dla dzieciaczków od 0 do 3 lat :)

      Usuń
  3. moja córka już jest za duża na takie pudełko
    ciekawa zawartość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Pudła Malucha świetnie sprawdzą się na prezent zarówno dla kobiet w ciąży jak i dzieci w wieku od 0 do 3 lat, tak więc prosimy o Nas pamiętać :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Stawiamy na jakość i produkty polskie. Każde pudło możemy skompletować wspólnie. Zapraszamy i pozdrawiamy.

      Usuń
  5. Ja na razie nie potrzebuję takich pudełeczek, ale zawartość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i zapraszamy. Pudła idealnie nadają się na prezent dla Maluszków w wieku od 0 do 3 lat.

      Usuń
  6. Pudełeczko bardzo fajne :) I bardzo fajnie , że wszystko produkowano w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Trzeba wspierać polskich producentów, tym bardziej, że mamy dość produktów z Chin :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :) Na pewno wspólnie stworzymy ciekawe Pudło Malucha :)

      Usuń
  8. ooo fajna zawartość :) kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Każde Pudło jest tworzone z wielkim zaangażowaniem i całkowicie dopasowane do klienta. Idealnie sprawdzi się jako prezent na specjalne okazje. Zapraszamy :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł na prezent, przynajmniej wiadomo, że podsyłają tylko przydatne i sprawdzone rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłem coś takiego swojej siostrze, mam nadzieję, że będzie zadowolona. Dzięki za cynk, że coś takiego istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te otulacze bambusowe z lullalove są naprawdę świetne<3 jeśli miałabym coś wybrać jako taki pojedyńczy prezet to chyba otulacz:) Ale jako taki multi prezent to mnie bardzo bardzo przekonuje całe pudło, teraz jest tyle rzeczy, które można dać maluchowi, że ostatnie zupełnie nie wiadomo:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!