Pora wracać do pracy | Personalizowane prezenty | ePrezenty.pl

sobota, czerwca 17, 2017

Wielkimi krokami zbliża się czas, kiedy będę musiała wrócić do pracy. Jestem pełna obaw, jak połączymy to z naszym dotychczasowym życiem, jak odnajdziemy się w tym wszystkim, jak nasza córka poradzi sobie w nowej sytuacji. Wrzesień znów będzie miesiącem przełomowym w naszym życiu, bo nie wiem czy wiecie, że wrzesień jest miesiącem, w którym braliśmy ślub, wrzesień jest też miesiącem, w którym urodziła się nasza córka ;)


Postanowiłam umilić sobie nieco tę sytuację. Z pomocą przyszła mi strona ePrezenty.pl, która oferuje nie tylko ciekawe rozwiązania prezentowe, ale przede wszystkim produkty, które możemy podpisać swoim imieniem, nazwiskiem. zdjęciem, dowolnie wybraną sentencją. Ograniczeniem personalizacji jest głównie powierzchnia, na której chcemy umieścić swoją treść czy zdjęcie.


Nauczycielski zawód nieodłącznie wiąże się z zeszytem, notesem, kalendarzem. Nawet najbardziej pojemna głowa nie jest w stanie pomieścić wszystkiego, co w ciągu roku zapamiętać powinna ;) Tym razem z pomocą przyjdzie mi szary notes, który podpisałam swoim imieniem i nazwiskiem. Co podpisane, to nie ginie ;) Notes ma wymiary formatu A4, mieści 160 stron. Strony są zszywane nićmi na grzbiecie, a aksamitna oprawa brulionu pokryta jest szarym materiałem. Całość okala gumowa taśma, która pozwala trzymać w ryzach zawartość całego notesu. Pierwsza strona to zbiór wszelkich danych personalnych lub tych, które są nam często potrzebne, a nie jesteśmy w stanie ich spamiętać.


Notes możemy zamówić w zestawie z długopisem firmy Parker. Z powodzeniem możemy nosić go w oprawie lub osobno. Przy notesie trzyma się dość stabilnie. Ja jak rasowa nauczycielka noszę ze sobą do pracy piórnik, ponieważ jeden długopis mi nie wystarcza. Warto mieć jednak jeden flagowy, którego nie będziemy się wstydzić ;)


Kubków w moim domu nigdy za wiele. Wysypują się z szafki, a ja ciągle donoszę nowe. Szczególnie te większe i z fajnym napisem, są przeze mnie pożądane. Tym razem trafiło na kubek, który będzie mnie witał każdego ranka mówiąc mi Good morning Beautiful! Decydując się na jego zakup, możemy dodać dodać imię osoby obdarowywanej. Ja wybrałam oczywiście swoje ;)


Te i inne prezenty możecie znaleźć na stronie ePrezenty.pl


17 komentarze

  1. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu w oczy wpadł mi Parker :D. Znam ich długopisy oraz pióra, choć w kwestii długopisów, to 90% roboty robi wkład i są tańsze firmy z lepszymi wkładami. Co nie zmienia faktu, że ich lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. urzekła mnie ta strzałka na długopisie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kubek i długopis, uwielbiam Parkera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jest to świetna propozycja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swój pierwszy zestaw firmy Parker dostałam na 18-tkę i do dzisiaj służy mi tak samo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten kubek ale z innym napisem, na pewno sobie ze wszystkim dobrze poradzicie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod choinkę dostałam zestaw Parkera i go uwielbiam :) Za to mam przesyt kubków. Znudziły mi się już na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to można wracać do pracy, choć ja zawsze o takich przedmiotach myślę w kontekście prezentów tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  11. DLugopis parkera to fajny prezent ale dosyć drogi jak na długopis ale myśle że jest warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znajoma z pracy dostała z okazji powrotu piękny wazon z grawerem. Była nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!