Kringle Cookie i wyniki rozdania

czwartek, grudnia 29, 2016

Moi Drodzy, ciężko jest wrócić do normalności po świętach. W sumie to dopiero dziś nasz dzień wyglądał jako tako ;) W bardzo wolnym tempie wracamy do naszego codziennego planu, którego wyznacznikiem jest sen Martynki. Przez ostatnie dni bywało ciężko w tym temacie, ale chyba wychodzimy na prostą. Chyba, bo z tym to nigdy nic nie wiadomo...





W klimacie świątecznym i z zapachem świątecznych ciasteczek, które ostatnio towarzyszą nam od świtu do nocy, chciałabym również rozwiązać moje grudniowe rozdanie. Ciasteczko pachnie bardzo cynamonowo, przemyca też nieco anyżu i pieczonych jabłek. Pachnie typowo świątecznie i czasami dość nachalnie, ale w moim odczuciu, to typowy zapach świąt. Nie da się go pomylić z niczym innym, no po prostu nie da się!





W rozdaniu wzięło udział naprawdę sporo osób. Niestety nagroda jest tylko jedna. Nic straconego, bo planuję kolejne rozdania ;) Bardzo miło mi jest ogłosić, że rozdanie z pełnym kartonem nagród wygrywa doti40. Serdecznie gratuluję i zgodnie z regulaminem czekam 3 dni na kontakt z adresem.




Pozdrawiam Was serdecznie!


22 komentarze

  1. Oj tak ciężko jest wrócić po Świętach! Gdyby nie to, ze przygotowałam posty wczesniej to chyba nie miałabym kiedy cokolwiek napisać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zawsze idę na żywioł z pisaniem :D Nie pamiętam kiedy ostatni raz zaplanowałam post, tzn. napisałam go wcześniej... chyba na końcówce ciąży, kiedy siedziałam i już kompletnie nic nie robiłam :)))

      Usuń
  2. Muszę w końcu spróbować ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś częściej kupuję yankee niż kringle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kringle w ogóle nie są mi znane ;( Muszę to zmienić! :)
    Gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet przed świętami byłam nieco nieobecna i rozkojarzona... a dziś wszystko się wyjaśniło - niestety na moją niekorzyść, więc czas zebrać się w garść i iść do przodu :) Licząc, że 2017 przyniesie to co chcę :)
    Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kringle, ale tego zapachu nigdy nie widziałam. Brakowało mi właśnie w te święta takiego ciepłego, nieco słodkiego, otulającego aromatu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego zapachu ;)
    Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jaka niespodzianka!!! Dziękuję bardzo!!! Jaki miły poświąteczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, a zapach wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cynamonku niestety nie lubie, jablek tez nie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Z woskami niewiele miałam styczności...

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!