TAG: Jesteś piękna!

sobota, kwietnia 07, 2012

Jeszcze przed weekendem świątecznym zostałam otagowana przez Morenitę
TAG nosi nazwę: Jesteś Piękna! :)
Przyznaję się, że myślałam o nim parę dobrych chwil przed napisaniem..


Zasady:

1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie! 
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn.
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz.


Oto i moja odpowiedź.. :)

Moje ulubione zdjęcie ze mną w roli głównej :)
Zdjęcie z zeszłego roku.
Moja wakacyjna "wisienka na torcie" :)


Co lubię w sobie najbardziej?

Hmm?

1. Zdecydowanie moje włosy! Żyją ze mną całkiem dobrze. Dobrze się układają, dają się farbować i nie uciekają ode mnie w zastraszającej ilości. Mogłyby tylko szybciej rosnąć :)
2. Moja sylwetka i tusza, której nie ma! :) Dla niektórych jestem za chuda.. ale zrobiłam wszystkie badania i naprawdę nic mi nie jest. Cieszę się z tego, że nie mam problemów z wagą :)
3. Moje małe stopy, które dają się ubierać w piękne pantofelki i w adidasy :)
4. Uśmiech! ..bo czasem ściąga wzrok wszystkich dookoła :)
5. Moje zęby w mlecznym kolorze, których nie trzeba wybielać :)

Do zabawy zapraszam:

3 komentarze

  1. Śliczne to zdjęcie! ;)
    Na tag pewnie odpowiem po Świętach, albo dalej, bo czeka mnie mały sajgon w tym miiesiącu :D ale bardzo dziekuję, ze o mnie pomyślałaś :*

    Zazdroszczę Ci, ze Twoje włosy chcą tak z Tobą współpracowac! ;p

    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo mam z punktem nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!