Na ratunek weselnym stopom :)

piątek, kwietnia 27, 2012

Jutro rozpoczynamy sezon weselny 2012.
Pierwsze trzy wesela będziemy świętować jako goście..
..czwarte natomiast będzie już tylko nasze! :)




Z tej też okazji, po raz kolejny kupiłam sobie gadżet - kosmetyk, a mianowicie:
Sztyft zapobiegający otarciom stóp z Avonu.
Kto nie lubi Avonu, może nie czytać dalej.. :))
Ja uparcie będę powtarzać, że niektóre rzeczy (podkreślam: niektóre) są naprawdę godne uwagi.




Stosowałam go już w zeszłym roku i naprawdę się sprawdza w czasie wielkich akcji.
Szczególnie po długim czasie braku szpilek na moich stopach :)

Moje stopy wybredne co do butów okrutnie(!). 
A do tego małe pięty topią się w każdych butach, co powoduje "fantastyczne" bąble po każdorazowym użytkowaniu nowych lub dawno nienoszonych butach..




Sztyftu używa się go niezwykle łatwo, 
gdyż wystarczy tylko wysmarować stopę w miejscu, g
dzie może wystąpić otarcie ..i w sumie to wszystko! 

Z doświadczenia wiem, że najlepiej mieć go ze sobą w torebce 
i dosmarować po jakimś czasie, 
bo wiadomo, że stopa będąca w bucie po prostu się poci, 
a dużą część tego wszystkiego wchłania but.





Polecam!


30 komentarze

  1. To na prawdę działa przeciwko bąblom? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich (małych, wrażliwych) stopach działa :)

      Usuń
  2. Gratuluje :))))))) Ale coś się nie zgadza, trzy jako goście to chyba czwarte bedzie wasze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam sezon od czerwca. A jaki jest koszt tego specyfiku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś taki sztyft z Compeed i naprawdę działał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak nie na temat sztyftu...
    POWODZENIA KOCHANA W MAŁŻEŃSTWIE! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie widziałam,a ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze - działa (przynajmniej u mnie).

      Usuń
  7. To faktycznie stopy będą miały pełne stopy roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uwazam, ze niektore produkty Avon sa fajne. A o preparacie pierwsze slysze ale zaintrygowalas mnie.:-) A masz jakis sposob na to, zeby stopy nie bolaly przy zbyt dlugim chodzeniu na obcasach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała znać taki sposób :( Póki co wybieram mniejsze zło i wybieram obcasy góra 6 cm, nie większe :) To mój jedyny sposób. No i sztyft przeciw otarciom :)

      Usuń
  9. ja chyba kupię, ale compeed :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę go mieć,kilka chwil ciepła, a ja już mam tak stopy poobcierane, że chyba do EMU wrócę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wo,to faktycznie niezly sezon sie zaczyna! ps. dodaje Cie do obserwowanych bo strasznie ciekawie tu u Ciebie,licze,ze tez do mnie wpadniesz a jak Ci sie spodoba tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja jestem konsultanką w avon i czasem coś zamawiam, bo niektore rzeczy faktycznie są dobre. i teraz właśnie zamierzam kupić sobie ten sztyft:)
    udanej zabawy na weselach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem konsultantkę i dzięki temu mogę sobie sama wiele rzeczy przetestować :)

      Dziękuję!

      Usuń
  13. podoba mi się tutaj, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierwszy raz widzę to cuś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hohohohoho ja juz chce zdjęcia z waszego zobaczyc! wesela są genialne :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba cale nogi musialabym nim wysmarowac a i tak podejrzewam ze bym miala obtarte. Moje stopy sa jedyne w swoim rodzaju;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Yesterday, while I was at work, my sister ѕtоlе myy іРаd anԁ
    testеd too seе if it сan surviνe a twentу fіvе fot drop,
    јust sо she сan bе a
    youtube ѕensation. My аρple іpaԁ is noω brоκen and she
    has 83 vіews. I κnow thіs is сοmρletely off toрic but Ihаd to shaгe
    it with ѕomeone!

    Feel free tо vіsіt mуpage ::
    nick Yates

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!