Moje pierwsze pędzle HAKURO

wtorek, kwietnia 10, 2012

Do czasu kiedy nie zaczęłam pilnie śledzić kanały i blogi kosmetyczne, 
nie sądziłam, że  pędzle mają aż takie znaczenie.. 
Może nie same pędzle, a ich "pochodzenie" :)

Dla chcącego, nic trudnego - trochę pracy i potrafiłam umalować się praktycznie trzema pędzlami, które najczęściej kupowałam w jakiejś drogerii.

Moje zdanie zmieniło się o 180 stopni, kiedy trafiłam na kanał Ciasteczko25 i zdałam sobie sprawę, że to nie tak ma być - nie muszę kombinować, nie muszę się denerwować, że mi się coś rozlatuje lub wylatuje :)

Tak oto po tych kilku miesiącach postanowiłam zainwestować (póki co) w dwa:

H51 - pędzel do podkładu



H79 - pędzel do rozcierania


Mam nadzieję, że moja inwestycja się opłaci i że będę z nich zadowolona!

Żeby było śmieszniej - H51 jest to mój pierwszy w życiu pędzel do podkładu! 
Nigdy wcześniej nie próbowałam nakładać podkładu pędzlem..
Posiłkowałam się jedynie podróbką BB (na którą nie zawsze mam czas!)


H51 i H 79




Mam już upatrzone kolejne, ale obiecałam sobie nie szaleć z zakupami w tym tygodniu. 
Czeka nas kupno kilku rzeczy do domu. Nie wspomnę już o tym, że kwiecień rozpoczyna sezon weselny w naszych rodzinach i to też będzie studnia bez dna dla naszych portfeli :)

Powyższe były kupione jeszcze w marcu, więc czuję się rozgrzeszona..

---

Pędzle kupiłam na stronie:


16 komentarze

  1. ja przed Świętami kupiłam mój pierwszy pędzel Hakuro do pudru i jest cudowny, miękki, uwielbiam go. Myślę jeszcze o drugim do rozcierania cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten do pudru będzie moim kolejnym :)

      Usuń
  2. ja właśnie zastanawiam się nad kupnem pędzli i tak patrzę po recenzjach ;) Hakuro to porządna firma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego naczytałam i naoglądałam się o tej firmie. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

      Usuń
  3. fajne pedzelki tez musze nowe sobie zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z hakuro mam pędzel do różu/bronzera, pisała o nim u mnie na blogu jakiś czas temu, jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki też mam w planach, ale staram się oszczędzać na zakupach :))

      Usuń
  5. Zapraszam do mnie http://modnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałabym w końcu jakiś porządny pędzel do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety 30zł trzeba na niego poświęcić..

      Usuń
  7. Używam ich pędzli od około dwóch miesięcy i jestem zachwycona. Mam H54 (kuleczkę do podkładu) i H21 (róż i bronzer). Wcześniej do podkładu używałam flat topa z E.l.fa jednak teraz już nie potrafię sie nim posługiwać (mimo tego że swego czasu dobrze mi służył) :D Mam nadzieję że twój flat top z Hakuro będzie się dobrze sprawował :) Koniecznie napisz coś więcej gdy już poużywasz!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takze nie mialam pędzla do pokładu, ale jestem bardzo ciekawa jakby sie sprawował. Poki co radzę sobie gąbeczką

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie posiadam pędzla do podkładu,nakładam go palcami:) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zlozylam juz zamowienie na pedzle z Maestro czytalam o nich tyle pozytywnych opini zobaczymy. W tej chwili jestem posiadaczka pedzli z Mac i sa bo sa oczekiwalam od nich chyba za duzo a i cenowo byly bardzo wygorowane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała kupić kilka pędzli tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!