Kliknęłam na: iherb.com

środa, kwietnia 25, 2012

Skuszona przez everywoman-everyday kupiłam sobie na iherb.com EcoTools - Bamboo Bronzer Brush, który od dawna był na liście moich zakupów. Pojawił się też w TAGu: Muszę to mieć! Po prostu nie mogłam się oprzeć i zgarnęłam od niej kod zniżkowy - no tym razem i się kliknęło!




Wiem, że różnie to bywa z paczkami z tej strony, ale postanowiłam sobie zrobić mały prezent urodzinowy, który kosztował mnie (łącznie z przesyłką) tylko 30,47 zł ($3,5 pędzel po rabacie + $6 przesyłka).  Zapłaciłam kartą kredytową, więc nie musiałam bawić się w przelewanie pieniędzy na PayPal'a.

Jeśli macie ochotę skorzystać, to system wygenerował mi kod o wartości  $5 - ZEJ548.

A teraz zapominam o moim zakupie na jakieś 2 miesiące, bo chyba tak standardowo idą (jeśli w ogóle) przesyłki z iherb.com do Polski ;)

11 komentarze

  1. ja szukam jakiegoś zestawu pędzli, bo nie opłaca mi się kupować pojedynczo gdyż więcej zapłacę.
    to wszystkiego dobrego Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  2. tez się na niego czaję:D mam nadzieję, że znajdę go taniej w TKMaxx:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez przesady, ja dostałam po 10 dniach kiedyś. tak średnio 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kurczę chętnie bym sobie kliknęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten pedzel i go uuuwielbiam! mi paczuszka z iherb doszla dosc szybko, bo w ciagu dwoch tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A szkoda, że kupiłaś bo mogłaś zażyczyć go sobie ode mnie :-) A może marzysz o cieniu MAC lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie - realizuję kosmetyczne wish list'y :-) Na pewno jest coś o czym marzysz! Szczegóły tutaj: http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ich pędzle, sama mam sporą kolekcje i tak samo zamaiwałam z tymi znizkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę tego puchatka! :) czekam aż będzie w Rossmanie, może się doczekam, może nie..
    Pozdrawiam. ;)
    PS.Dziękuję za komentarz u mnie na blogu. Ja dodam się do twoich obserwatorów, bo polubiłam twój blog. Szkoda, że wcześniej go nie znałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałam go kupić! No musiałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. też się zastanawiam nad kupnem tego pędzla podobno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!