Moja nowa przygoda kosmetyczna z L'bioticą

wtorek, kwietnia 24, 2012

Do dnia naszego ślubu już tylko niewiele ponad 4 miesiące :)
Postanowiłam zacząć bardziej dbać o siebie, gdyż wiadomo będę tego dnia na świeczniku..

Łączę przyjemne z pożytecznym..

Już jakiś czas temu zaczęłam stosować odżywkę do paznokci Eveline 8w1.
Pokładam w niej wielkie nadzieje, gdyż  mimo dobrych wyników badań, żadne suplementy diety nie działają w moim przypadku. Kuracja trwa już jakieś 3 tygodnie, chociaż zakupiłam ją dużo wcześniej - przy okazji bytności w biedronkowym zestawie.
Moje paznokcie mają się lepiej, ale szału nie ma..

Kolejną ciekawostką kosmetyczną, która mam nadzieję mi posłuży jest -
regenerujący krem do rzęs L'biotica.
Różne opinie krążą na jego temat, jednak postanowiłam spróbować, gdyż nie jest to produkt, który sieje spustoszenie w kieszeni :)
Kurację rozpoczęłam w zeszłą środę i zamierzam ją kontynuować..


Używacie tych produktów? 
Jakie są Wasze wrażenia?

Jestem ciekawa kolejnych opinii..

24 komentarze

  1. Nie uzywalam jeszcze ich produktow ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten krem do rzęs, drogie to? jak się to stosuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje ok. 12 zł (na promocji pewnie mniej). Należy stosować na noc na linię rzęs przez 30 dni :)

      Usuń
  3. Nie miałam z nią jeszcze doczynienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jeszcze kupić ale noszę się z zamiarem;) daj znać jakie efekty ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie-do komentowania i obserwowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, rzęsy nie wypadają bardziej niż zwykle :) to najważniejsze :)

      Usuń
  5. L'biotica - krzywdy nie zrobila , ale niestety specjalnych efektów nie dojrzałam (stosuję 3 miesiąc , regularnie na początku codziennie , teraz co 2-3 dni) . Za to odzywka z Eveline to moj ratunek na paznokcie w naprawdę kiepskiej kondycji , nie miałam chyba do tej pory okazji uzywac lepszej odzywki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie rozdrabniają się na wiórki, więc póki co efekty są marne.. Mam nadzieję, że będzie lepiej.

      Usuń
  6. Ja za baleyagem nie przepadam, bo później trudno uzyskać jednolity, naturalny kolor. ;)

    A ten kremik do rzęs sobie kupię jak będzie w promocji. :) Na KWC są same ochy i achy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny jednolity kolor jaki miałam to: czarny :)))) Obecnie mam różne odcienie srebra na głowie - podoba mi się. Nie farbuję włosów w domu, więc nie przejmuję się trudami farbowania :))) Jeśli kolor mi się nie podoba, to stosuję szampon jagodowy i po kłopocie!

      Zobaczymy za jakiś czas jak krem podziała na mnie :)

      Usuń
    2. A co to za szampon jagodowy?

      Usuń
    3. Joanna - Szampon rewitalizujący kolor blond :) ..to jest szampon z linii profesjonalnej. Trochę trudniej go kupić, niż te zwykłe drogeryjne.

      Usuń
  7. bierzesz ślub? gratuluję i życzę wszystkiego dobrego;*
    co Ci się dzieje z paznokciami? wiesz mogłabyś spróbować brać magnez. czasem kiedy są niedobory magnezu paznokcie są osłabione, łamliwe i rozdwajają się. tak jest w moim przypadku. biorąc magnez po jakimś czasie zauważyłam poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nasz dzień to będzie 8 września :) dziękujemy!

      W skrócie mówiąc, moje paznokcie rozwarstwiają się na wiórki :/ Największe problemy mam z paznokciami na kciukach - warstwy paznokcia odchodzą płatami :/
      Coś może być na rzeczy z tym magnezem, bo często mam skurcze łydek i oko mi skacze.. ;)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tego kremu do rzęs, rzeczywiście zbiera dużo pochwał na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję już dwa tygodnie i jestem zadowolona. Rzęsy nie wypadają i błyszczą się. Póki co jestem zadowolona. Za jakiś czas napiszę więcej.

      Usuń
  9. Używam tego żelu od jakiegoś czasu. Trochę zahamował wypadanie moich rzęs, które nie wiem czym było spowodowane. W moim przypadku nie podrażnił oczu ani nie zrobił m krzywdy. Czy rzęsy są mocniejsze, jest ich więcej? Takich cudów nie oczekiwałam i ich nie zauważyłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie widać żeby było ich więcej :)

      Usuń
  10. Nie używałam tego kremu do rzęs i nie wiem czy go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta odżywka bardzo pomogła moim rzęsą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że należysz do grona zadowolonych :)

      Usuń
  12. Używam i jestem zadowolona:) W końcu przestały mi wypadać rzęsy. Nie oczekiwałam cudów na kiju typu długie, gęste rzęsiska, ale właśnie tego, żeby w końcu przestać zbierać pojedyncze włoski z policzków:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!