Blogmas 2018 | Wood Smoke | #9 #10 i #11

wtorek, grudnia 11, 2018

Skoro nie było mnie tu trzy dni, to znaczy, że choruję nadal i choruję z przytupem. Nie ma się jednak co nad sobą zbyt mocno rozczulać, bo wówczas traci się czujność wojownika ;) Jeszcze osiem dni do celu. Tego się trzymajmy. Zdobyłam dziś dla Martyny stój murzynka na przedszkolne Jasełka. Prababcia Lidka pożyczy nam drewniane korale, tylko blond afro mojego dziecka jakby inne niż to, które Pan Wychowawca zamierzał mieć na scenie. Dziecko postanowiło, że nie założy peruki, nie powie wierszyka. Nuci pod nosem kolędy, więc może jakoś to będzie. Piątek już blisko...
Tymczasem mamy już kawałek choinki, z dyskontu budowlanego, na balkonie. Siedzi smutna w doniczce, jeszcze bez jasności świateł, ale wszystko przed nami ;) Ogarniemy drzewko, jak tylko któregoś dnia wrócimy, a będzie jasno. Zapowiadają śnieg, ale chwilowo leje deszcz i jest bardzo nieprzyjemnie. Idą Święta.


Choroba pokonała chwilowo mój układ oddechowy, ale ostatnie nuty jakie chodzą mi po głowie to zapach wosku o prostej nazwie Wood Smoke, który należy do szeregów WoodWick. Bardzo wyrazisty dymny zapach, który przywołuje na myśl prawdziwy zapach cedrowego drewna i opalanych drewienek. Nie będzie to zapach dla każdego, ale na taką pogodę, chociaż nie kojarzy się z czasem świątecznym, będzie w sam raz. Jak siwy dym.

18 komentarze

  1. W dalszym ciągu życzę zdrowia!
    U mnie dzisiaj rano było biało, ale już wszystko zdążyło zniknąć.
    Zapach mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie, bo ja za dymnymi zapachami nie przepadam. A choinka u mnie od dwóch lat sztuczna, więc tylko wyciągnąć i ubrać :) Po przygodzie z tysiącami pająków na żywej choince - nigdy więcej się na taką nie zdecyduję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zapachy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm jeszcze nie słyszałam o wood smoke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej lubię słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zapach. Tworzy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pachną :) Bardzo specyficznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusicie dziewczyny. Uwielbiam świece zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalny zapach. Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę takie mieć. Ten zapach musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sztos zapach. Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentują i ten zapach. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!