Blogmas 2018 | Christmas Recipes Special | #3

poniedziałek, grudnia 03, 2018

Jeżeli tak jak ja nie myślałyście wcześniej o pieczeniu pierniczków lub też po prostu nie miałyście na to czasu, to mam dla Was przepis, który jest idealny dla wszystkich spóźnialskich. Pierniczki z tego przepisu wychodzą zawsze, a dzięki temu, że używa się do nich sztucznego miodu ciasto nie wymaga leżakowania, a same pierniczki, jak na pierniczki, szybko miękną i dają się zjeść. Inspiracją do dzisiejszego wpisu były nasze zajęcia kulinarne w pracy, które odbywają się tematycznie zgodnie z motywem przewodnim każdego miesiąca. Oczywiście chyba nie muszę mówić kto te zajęcia kulinarne w Ośrodku koordynuje... Tak moi drodzy, Autysta też człowiek i uczy się gotować ;)


Kilka lat temu wypróbowałam kilka przepisów i jedynym jaki spełnia moje oczekiwania jest przepis z bloga mojewypieki.com*. Podstawowe składniki, łatwa receptura, dzięki którym (a potwierdza to dzisiejszy dzień) w ciągu godziny można wyczarować cudowne pierniczki. Pomijam cały proces lukrowania i misternego ozdabiania, bo niestety na to trzeba mieć bardzo dużo czasu ;)


*do przepisu traficie po linku mojewypieki

11 komentarze

  1. Uwielbiam grudzień i wypieki pierniczków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wyglądają tak udekorowane pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię je, bo każdy przepis ze stronki Moje wypieki mi wychodzi :D Jedynie nie będę ich dekorować, bo to nie na moje nerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze korzystam z tego przepisu. Ja pierniczki w tym roku planuję zrobić w najbliższy piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero po 15 będę piekła, bo na razie czeka mnie nauka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie poszukiwałam jakichś smakowitych przepisów na święta, które zbliżają się już wielkimi krokami. Myślę, że je odnalazłam. Niektóre z tych smaków chciałabym poznać bliżej, więc na pewno z niektórych z tych przepisów skorzystam. Dziękuję za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!