Blogmas 2018 | Christmas Nail Art | #1

sobota, grudnia 01, 2018

Witaj grudniu! ...w wersji angielskiej rzuciłam dziś na Instagramie i tak całkiem nieśmiało postanowiłam rozpocząć mój #Blogmas2018. To już kolejny rok, kiedy czas trochę przyspieszy, trochę się skurczy, ale mam nadzieję, że zmobilizuje mnie do tego, by wywiązać się z wyzwania i trochę rozruszać to moje miejsce, które nie oszukujmy się poszło gdzieś na bok w biegu życia codziennego. Nie ukrywałam nigdy, że pracuję na pełen etat, mam rodzinę, dom i w sumie tylko 24h by to wszystko ogarnąć. Bywa różnie, chociaż praktycznie codziennie mój dzień zaczyna się o 5:30, a kończy gdzieś o okolicy godziny 24 ...albo później. Bywa... uczciwie powiem, że czasem nie ogarniam ;) Bardzo często zmęczenie bierze górę i po prostu idę spać, zamiast pisać tu po nocy. Zdaję sobie sprawę, że tym zdaniem zrażam do siebie wiele osób, ale niestety taka jest prawda. Wielokrotnie powtarzam w życiu codziennym, że obok wszystkich przyjemności chciałabym też chociaż trochę spać ;)


Tym razem Matką całego grudniowego blogowego zamieszania jest zamarzona.pl, to na jej blogu znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje. Ja jak zwykle czerpię z 24 pomysłów, ale nie wiem czy uda mi się zrealizować wszystkie. Dziś Christmas Nail Art czyli akurat w moim wykonaniu cztery inspiracje, które w końcu tego roku trafiają do mnie najbardziej ...i chociaż może nie do końca można uznać je za typowo bożonarodzeniowe, bo brak w nich typowych kolorów świątecznych, to ja subtelny błysk uznaję w tym roku za motyw przewodni. W zeszłym tygodniu próbowałam uzyskać efekt ze zdjęcia nr 2, jednak poległam i ostatecznie moje paznokcie pozostały ubrane jedynie w SEMILAC EXTEND 5w1 (kolor Rose 802). Dwa paznokcie odpadły mi po 3 dniach i uznałam to za totalną porażkę. Jeśli starczy mi czasu, jutro zrobię kolejne podejście. Trzymajcie kciuki!

15 komentarze

  1. Te na drugim zdjęciu od góry mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te próbowałam zrobić i zrobiłam tylko na dwóch paznokciach :D Nie opanowałam tej folii dostatecznie :D

      Usuń
  2. ja jak chociaz pomaluje jakkolwiek to bede zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że czasem i ja jestem w takiej sytuacji :D

      Usuń
  3. Dosyć ciężki efekt sobie wybrałaś do zrobienia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się druga i czwarta propozycja :) Chętnie widziałabym takie zdobienia u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugą jestem w stanie odtworzyć, ale czwartej na lewej ręce już chyba nie :D

      Usuń
  5. Jak dla mnie pozycja numer 1. Lubię krótkie paznokcie i takie też mam na codzień. Przy moich codziennych obowiązkach sprawdzają się tylko takie. Dlatego z biegiem czasu właśnie takie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień u mnie też tylko krótkie. Chyba w pracy bym nie dała rady z długimi paznokciami, druga rzecz, że przy dzieciach autystycznych są mało bezpieczne... ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne propozycje :) Podoba mi się szczególnie to ostatnie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Semilac Rose 802 to mój ulubiony;) Delikatny, a nie rzucający się w oczy. Seria 5w1 to genialny pomysł – dla mnie 20 minut roboty z całym manicure, zamiast godziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie. Najbardziej podoba mi się propozycja nr 2

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie to opisałaąś, Super!

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!