Blogmas 2018 | Poczuj święta | #4 i #5

środa, grudnia 05, 2018

Mamy dziś 5 dzień grudnia, a to oznacza, że w dniu wczorajszym poległam. Niestety realne życie nie jest takie kolorowe i często wypadają nam rzeczy, których całkowicie nie planujemy. Ja nie planowałam wczoraj, że moje dziecko rozbije wargę i rozkwasi nos na przedszkolnej ścianie. Zostałam poinformowana o małym zadrapaniu pod nosem, natomiast odebrałam dziecko, które wyglądało jak po zderzeniu z czołgiem. Rozumiem, że każdy w pewnym momencie życia doświadcza różnych ran wojennych, ale moje dziecko robi to dosyć często. Osiwieć można... Po powrocie do domu dzień się całkowicie rozjechał, ponieważ ranne w boju przedszkolnym dziecko, padło na drzemkę, a każdy rodzic wie czym się kończy drzemka po godzinie 16. W zasadzie do 24 nie można liczyć na wolny wieczór, ale tym samy oszczędza się pieniądze na dniach darmowej dostawy, bo po prostu nie ma się czasu na internetowe zakupy. Jest pięknie ;)


Oprócz pijanych reniferów, suchych szyszkowych badyli i gwiazdek (które pośpiesznie zainstalowałam wczoraj na błyskawicznie umytym oknie w pokoju rannego dziecka) to tak naprawdę w domu nie mamy jeszcze ozdób świątecznych. Panuje za to nasz tygodniowy bałagan, nad którym w okolicy weekendu już w zasadzie trudno zapanować ;) Myślę, że w sobotę, o ile wreszcie przestaniemy być chorzy, ogarniemy chociaż trochę świąteczne klimaty. Tymczasem nie w głowie nam poczuć święta, bo po prostu staramy się dotrwać do końca tygodnia... Dziś moje dziecko poszło do przedszkola ze stygmatami na twarzy. Dzielnie pozowało do świątecznego zdjęcia, a pan fotograf obiecał, że po retuszu będzie wyglądała jak anioł! Mocno chcę w to wierzyć. Poczujmy magię tych Świąt... w krzywym zwierciadle witaj Święty Mikołaju ;)

5 komentarze

  1. U mnie bezsenna noc, bo dziecięce zęby i przeziębienie to potężne combo :D Na szczęście w międzyczasie wczoraj udało mi się ubrać mini-choinkę, a dziś przykleić na szyby w drzwiach świąteczne ozdoby żelowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. U siebie nie mam na razie świątecznego wystroju. Nie lubię tego robić zbyt wcześnie, bo potem podczas samych Świąt już mnie to nie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jestem jeszcze przygotowana do Świąt... ani trochę. Na szczęście jest jeszcze chwila czasu;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jedynie mam większość prezentów na święta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czas świąt i jestem bardzo zadowolona, że zaraz zacznie się nowy rok! Bardzo dużo rzeczy się wydarzyło niedawno i jestem z siebie dumna jak bardzo rozwinęłam swoją karierę! W 2023 również zamierzam zdobywać nowe umiejętności, dlatego planuję zapisać się na warsztaty komunikacji.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!