Nowości lipca 2017

niedziela, sierpnia 06, 2017

Lipiec w wydaniu kosmetycznym w żadnym stopniu nie był minimalistyczny. Jeżeli macie ochotę poczytać i pooglądać co takiego pojawiło się u mnie w ostatnim miesiącu, to zapraszam do lektury dzisiejszego posta.


Z początkiem miesiąca otrzymałam przesyłkę od Yves Rocher, która zawierała letnie nowości firmy. W paczce znalazłam: Metaliczny cień w kremie (w kolorze 05 bleu nigella), pachnącą męskimi perfumami Perfumowaną mgiełkę do włosów (letnia edycja limitowana), Olejek do opalania z wyciągiem z mikołajka nadmorskiego SPF 30.


Skorzystałam z możliwości wypróbowania letnich kosmetyków Pharmaceris z linii S. Zdecydowałam się na pozycje, których do tej pory nie znałam i tak oto przyjechały do mnie: Emulsja ochronna dla dzieci i niemowląt SPF 50 (spray z multipozycyjną aplikacją 360º) i Suchy olejek ochronny do ciała (duo-aktywna formuła na mokrą i suchą skórę).


Za sprawą akcji Michała z bloga Twoje Źródło Urody, otrzymałam dwa kosmetyki Cosnature. Do testowania wybrałam sobie dwa kosmetyki z serii MED - Naturalny krem do rąk z solanką i rumiankiem i Naturalny żel oczyszczający do twarzy i ciała z solanką i rumiankiem 2 w 1.


Delia Cosmetics obdarowała mnie w tym miesiącu dwiema przesyłkami. Pierwsza z nich zawierała produkty do włosów, z przeznaczeniem głównie dla blondynek. Tym oto sposobem moje zapasy powiększyły się o trzy płukanki: fioletową, srebrną i różową.


Druga przesyłka dotyczyła kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji stóp Good Foot Podology. Zestaw, który otrzymałam zawiera: kąpiel perełkową, krem - piankę, peeling, maskę wygładzająco - regenerującą, ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń i Pilerkę Mia Calnea.


Moja Martyna będzie testowała serię baby Dove w wersji sensitive moisture. Na pudełko niespodziankę składały się: balsam nawilżający, emulsję do mycia twarzy i ciała, chusteczki pielęgnacyjne oraz zawieszka i balon z helem. Chyba nie muszę pisać z czego najbardziej ucieszyło się moje dziecko ;)


W przesyłce od Klubu Przyjaciółek Nivea znalazłam Jedwabisty mus do mycia ciała z ekstraktem z jedwabiu o urzekającym zapachu rabarbaru i maliny.


Tym małym czarnym pudełkiem przechodzimy do moich zakupów. Box zawierający 16 najpopularniejszych produktów marki Annabelle Minerals, to moje małe zapoznanie z marką. Wiem, że duża część z Was otrzymała takie pudełko na See Bloggers, ja za swoje zapłaciłam sama ;)


W sklepie ezebra.pl kupiłam Pastę wybielającą do zębów extra black z węglem drzewnym i teavigo Ecodenta, wybielająco - polerujący proszek do zębów Eucryl, klej do rzęs DUO w wersji białej oraz saszetkę Przeciwzmarszczkowego kremu naprawczego ze śluzem ślimaka  marki DermoFuture.


W Rossmannie kupiłam Naturalny krem do rąk firmy YOPE w wersji zielona herbata i mięta, zalotkę do rzęs Elite Models. Skusiłam się na gazetę Elle, do której dołączony był Płyn micelarny marki Biolaven. Rzecz egzotyczna z Avonu to masażer do twarzy.


Na Aliexpress w ostatnim miesiącu kupiłam sporo różnych rzeczy, ale z rzeczy kosmetycznych jedynie (z polecenia na grupie) kępki rzęs. Są naprawdę bardzo przyjemne w dotyku i dobrze wykonane.


Ostatnie moje zakupy to łupy z Biedronki - czyli moja upolowana szczotka prostująca do włosów, z której jestem bardzo zadowolona i oczywiście waciki ;)

Sporo tego, nie ma co tu kryć...

51 komentarze

  1. Też skusiłam się na Elle z płynem Biolaven i nie żałuję, bo bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zdążyłam użyć, bo mam otwarty płyn z Garniera i Lirene, ale ten chciałam wypróbować, a za taką cenę to szkoda było nie kupić :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio nie kupowałam nic na Aliexpress. Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie koszyk na Ali wiecznie pełny albo zbliżony do 'setki'. Wiecznie mam coś do kupienia. Wszelkie grupy na FB dotyczące tego chińskiego Allegro to zło ;)

      Usuń
  3. Po mgiełkę do włosów muszę się jutro wybrać. A kępki rzęs z Ali mam i dzisiaj testowałam. Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka naprawdę pachnie jak męskie perfumy. Mój mąż ostatnio pytał co to za pan u nas był i się tak wypachnił :D
      Jestem zaskoczona jakością tych kępek!

      Usuń
  4. Widzę wiele bardzo ciekawych nowości
    Będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
  5. szczotka prostująca wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I działa super. Miałam kupić identyczną na Aliexpress, ale skoro Biedronkę mam pod nosem, to postanowiłam spróbować. Kosztowała 49 zł i jak za te pieniądze jest super :)

      Usuń
  6. yope w rosmanie ? to mnie zdziwilas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym większych Rossmannach w galeriach były takie małe kartonowe szafy. Krem kosztował 17,90 zł o ile dobrze pamiętam.

      Usuń
  7. a powiedz mi jeszcze odnosnie anabele czy masz tyle samo produktow w tych pudeleczkach jak postawisz je pionowo? bo juz sie naogladalam u niektorych ze w jednych jest duzo w innych ledwo co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primera i korektorów jest mniej, ale to widać od razu po otwarciu tego kartonowego pudełka.

      Usuń
  8. mi się niedawno skończył zapas minerałków i muszę poczynić odpowiednie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. same fantastyczne nowości Kochana a ich ilość przyprawia o zawrót głowy

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie te kępki z Aliexpress nie zdały egzaminu - zdecydowanie wolę zwykłe rzęsy na pasku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Płukanki są i u mnie i czekają na testy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem kosmetyków Cosnature;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Waciki zawsze kupuję w Biedronce :D Kusi mnie ta mgiełka do włosów YR ale czekam na jakis fajny rabat żeby zrobić większe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka tych paczek dotarło i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta seria do stóp Delia mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile wspaniałych nowości ;) kusi mnie to pudełeczko z annabelle minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio szukałam tych płukanek z Delii i nigdzie nie mogłam znaleźć :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrna i fioletowa na pewno są w Rossmannie. U mnie na półkach przy samej podłodze ;) Jeszcze przed paczką srebrną kupiłam nawet w Biedronce.

      Usuń
  18. Sporo się uzbierało :D Mi krem Yope kompletnie nie przypadł do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam ten mus do mycia ciała :P u mnie z najświeższych nowości 3 lakiery sharm effect semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Połowa blogosfery dostała płukanki z Delia :D Daj znać jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same dobroci :) Ja uwielbiam zapach tej wody limitowanej z YR ;D Cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten proszek do zębów mnie ciekawi:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mówisz że fajna ta szczotka... zastanawiałam się nad nią, ale jakoś ostatecznie zrezygnowałam. Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki do włosów YR :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta pasta ecodetna i ten proszek mnie mega ciekawią :D no i sama myślę o zakupię yopa, bo widzę go ostatnio wszędzie :) zresztą chciałabym mieć też te kosmetyki w sklepie no ale zobaczymy :) jak byś chciała żeby Ci się moje posty wyświetlały w liście czytelniczej to możesz mojego bloga dodać jeszcze raz bo przez zmianę na wordpressa teraz to się nie odświeża :) ale oczywiście tylko w razie chęci Pata nie zmusza! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo widzę, że w blogach CI się nie odświeżam dlatego tak mi się skojarzyło :)

      Usuń
  25. Uwielbiam Anabelle Minerals, mam ich korektor, róż i podkład - są extra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczotka prostująca - to działa? :) będę musiała się za tym rozejrzeć :) Jak cenowo? :)
    w najbliższym czasie wybieram się do Yves Rocher i przez Twoje wpisy już zaczynam się bać - muszę chyba sobie jakiś limit ustalić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się kusze na tą pastę węglowa do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie pianka z Nivea oraz ta szczotka z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie ciekawe nowości! Część się nam pokrywa :)
    Też kupiłam ten proszek do zębów, ale zapomniałam o nim we wpisie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne nowości :) Miłego testowania :) Znam jedynie mus z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I will right away seize your rss feed as I can not in finding your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you've any? Please let me recognize so that I may subscribe. Thanks. paypal login my account

    OdpowiedzUsuń
  32. Good day! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this post to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing! netflix sign in

    OdpowiedzUsuń
  33. A 30-year fixed-rate mortgage is among the most common type of mortgage. textbooks

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi. This post was extremely inspiring, especially since then. Apply visa to Turkey using your laptop, tablet, smartphone or desktop PC. The visa application process takes no more than ten minutes.

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for sharing the post. It is really good which provides enough information to find out about the given topic. Good luck. Azerbaijan visa for Italy citizens, Italy citizens are eligible to obtain a Visa to travel to the Republic of Azerbaijan. Apply for the Azerbaijan visa online.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice post. keep up the good work....e-tourist visa Inde, Yes Foriegn citizens easily can apply for India tourist visa. Apply for the Indian e-Tourist Visa through an online visa application system.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice information for a new blogger…it is really helpful. Hello friends, are you interested in traveling to India, then you need a visa. And you know how to get emergency visa for India from usa? You can find this information on our Indian Visa website. We provide information about Indian visas. You can visit our website and read here....

    OdpowiedzUsuń
  38. Wonderful! Such a very informative article... Is that the same thing that I am trying to find... Here is the information for the Turkish visa for US citizens. The US citizens can get their Turkey visa USA online without going to the embassy, they get their visa on the registered email. For more information go and check.

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks a lot for sharing this blog. Many people ask about Egypt visa validity. You can read Egypt visa validity via our Egypt Visa website online.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!