Ministerstwo Dobrego Mydła w prezencie

niedziela, września 27, 2015

Mój Mąż ukradkiem bądź bardziej jawnie podczytuje mojego bloga. Na pewno czytał post z moją jesienną (chciej)listą ;) Moi drodzy czekomięta mówi sama za siebie...


To nie jedyny zakup w Ministerstwie Dobrego Mydła. Pan Mąż na naszą trzecią rocznicę ślubu sprowadził do domu cały karton z asortymentu tego sklepu.


Ministerstwo Dobrego Mydła to mała rodzinna manufaktura mydlarska z Kamienia Pomorskiego. Założona przez siostry Anię i Ulę. Firma oferuje ręcznie wyrabiane mydła i  kosmetyki.


Oprócz mojej wymarzonej czekomięty, dostałam jeszcze cztery inne mydła - węgiel detoks, ogórek, ryż i peelingujące mydło orkiszowe.


Mój Mąż wie, że lubię poleżeć w wannie i do mydełek zamówił jeszcze półkule do kąpieli. Nie mógł trafić lepiej przed jesiennymi chłodnymi wieczorami.


I tak w paczce znalazły się półkule: czekolada, lawenda, miód - owies, nagietek, rumianek, róża z glinką francuską


Bonusowo do zamówienia wpadł jeszcze mydlany rozmarynek ;)


Mąż zadbał jeszcze o 'nowy domek' dla używanych przeze mnie mydeł i zamówił piękną mydelniczkę, którą aż szkoda umazać mydłem ;)


Cała 'ręczna robota' niesamowicie cieszy oko. Pierwsze zakupy zrobił Mąż. Jest bardzo zadowolony z samego zamówienia i obsługi w sklepie. Kiedy zużyję otrzymane zapasy, na pewno zrobię następne. Sama przyjemność!


Piękny prezent!

19 komentarze

  1. Nie ma co ;) Mąż dobrze się spisał

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhmmm wymarzony prezent :) dostać kosmetyki od swojego mężczyzny :) mąż się spisał na 5

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny prezent, mój chłopak by na taki nie wpadł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny prezent!! Mój mógłby mi w prezencie wykupić całą Pszczelą Dolinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnego masz męża ! :) Może ma wolnego brata ? :) hahahah
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie zapakowane są te wszystkie cudeńka :) Jestem bardzo ciekawa lawendowej kuli :) Małżonek się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki mąż to bez wątpienia skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wszystko wygląda. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O świetny prezent. JA to bym miała problem, które pierwsze użyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmyślnego masz męża. Gratulacje z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla męża ;) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę męża! Mnie na pewno taki prezent na rocznice by uraczył ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny gest, mydełka wyglądają obłędnie ,a mój gamoń mieszka koło kamienia i mi nigdy nie przywiezie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!