Nicole 118, czyli 'The One'

niedziela, września 13, 2015

Dziś o perfumach sławnych ostatnio w blogosferze. Z końcem sierpnia, za pośrednictwem redakcji: trustedcosmetics.pl i do mnie dotarł flakonik perfum oznaczony numerem Nicole 118. Należy do kategorii świeżej i ma być odpowiednikiem lubianego przeze mnie Dolce Gabbana - The One. 


Nicole Cosmetics 
118



Producent:
Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum, często nazywane jako lane perfumy lub nalewane perfumy czy też perfumy na mililitry. Wszystkie produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości.
W ofercie zapachów Nicole proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum (damskich i męskich). Możemy wyróżnić nuty: kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. W ofercie jest ponad 140 zapachów, w tym 2/3 damskich i 1/3 męskich. Zgodnie ze zmieniającymi się tendencjami i porami roku, regularnie wprowadzamy nowości. Nasze zapachy są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne. To odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone.

Nuty zapachowe (118):
mandarynka, konwalia, piżmo, liczi, śliwka, ambra, brzoskwinia, wetiweria, jaśmin, bergamotka, lilia, mech.




To moje pierwsze spotkanie z produktami tej firmy. Wcześniej miałam już okazję używać zapachów wzorowanych na oryginalnych zapachach z innych firm. Wracając do perfum, które otrzymała do testów po niemałych perypetiach...
Każda buteleczka, czy to damska czy męska, wykonana jest z dość ciężkiego, matowego szkła.  Moja ma pojemność 30 ml. Jest poręczna i mieści się do małej torebki. Atomizer jest bezawaryjny i dozuje przyjemną porcję kosmetyku, w miejscu gdzie dokładnie planujemy to zrobić. I teraz najważniejsze - zapach. Wiadomo, że to nie tylko kwestia gustu, ale również jego odbiór przez osobę, która go nosi. Moim zdaniem zapach Nicole 118 jest bardzo zbliżony do oryginału The One. Niby jest zaliczany do kategorii świeżej, ale ma też w sobie coś słodkiego, otulającego... mimo to, ciągle jednak świdruje w nosie czymś owocowym. Osobiście nie wyczuwam w nim żadnego piżma. Bardziej pokusiłabym się po szukanie bardzo rozmytej bergamotki przemieszanej z owocami i kwiatami lilii. 
Z racji tego, że już miałam do czynienia z tym zapachem wiem, że nadaje się zarówno na dzień i na ciepłą, letnią noc. Mój egzemplarz utrzymuje się na skórze i ubraniach dość dobrze. Początkowo myślałam, że po kilku godzinach w ogóle go już nie czuć, ale myliłam się, bo ubrania pachną po nim nawet drugiego dnia. Otoczenie też czuje jego zapach. To co mi się podoba w tych perfumach to na pewno to, że nie czuję w nich na pierwszym miejscu mocnej alkoholowej woni, tak jak było to w przypadku innych tego typu produktów (czyt. odpowiedników)z jakimi miałam do czynienia. Ku mojemu zaskoczeniu wybrany przeze mnie zapach oceniam naprawdę pozytywnie i szczerze muszę napisać, że jestem z niego zadowolona.




Zakupu odpowiedników możecie dokonać on-line lub stacjonarnie. Jeśli jesteście zainteresowani dystrybucją, firma oferuję członkostwo w Klubie Nicole, o którym szerzej możecie poczytaj w [ tym ] miejscu.


A jak Wy oceniacie zapachy Nicole?


12 komentarze

  1. Podoba mi się za pojemność :) wersja na co dzień do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się, czy kupić któreś perfumy Nicole, może skuszę się na te :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z tej marki perfum więc niestety nie wiem jak je ocenić. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam nic z tej marki, jak zmniejszy mi się ilość perfum, to pewnie jakieś kupie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam jeden zapach i bardzo mi się podoba. Tego jestem niezmiernie ciekawa i chyba się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam i jestem zadowolona! :)


    Zapraszam na rozdanie, aż 6 nagród do wygrania!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuty zapachowe bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ekstra :)

    Zapraszam do mnie na pierwszy konkurs na moim blogu, mam nadzieję, że mnie wesprzesz i weźmiesz udział :p
    http://moskwasworld.blogspot.com/2015/09/konkurs_13.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale czytałam już tak wiele! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię zapachy nicole z to , że są wyraziste i nie pachną samym alkoholem.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!