Yankee Candle - Summer Scoop

wtorek, września 22, 2015

Dziś ostatni dzień kalendarzowego lata. Niezaprzeczalnie w tym roku chyba nikt na lato narzekać na może. Pogoda była piękna, momentami aż za piękna ;) Szkoda, że te ciepłe letnie dni powoli już odchodzą na dobre i w powietrzu czuć już jesienne zapachy liści, porannej wilgoci i chłodu, ale ja nie o tym dziś... dziś o słodyczy letniego pucharka z lodami, dziś o wosku YC Summer Scoop ;)


Yankee Candle
Summer Scoop



Waniliowy mus – odpowiednio zmrożony – podany w towarzystwie świeżo przygotowanego, słodkiego, truskawkowego sosu. Albo wielkie, pyszne lody – składające się z nałożonych naprzemiennie, śmietanowych i owocowych gałek. Po prostu doskonałe, letnie orzeźwienie i moc owocowej przygody. Inspiracja, która stała się pobudką do stworzenia niezwykle wakacyjnego wosku – Summer Scoop. Pozbawiona kalorii kompozycja pozwala zamienić każdy, nawet najbardziej pochmurny dzień w letnie, ciepłe popołudnie – esencja pobudza umysł i koi zmęczone bezbarwną codziennością zmysły, racząc je pyszną, truskawkowowo-waniliową delicją.




Niezaprzeczalnie wosków Yankee Candle mam najwięcej. Summer Scoop jest jednym z tych ulubionych. Bije słodyczą, bije truskawkami, bije cukrową wonią, niezwykle słodką. Nie jest przy tym mdły i męczący. Pięknie roznosi się po mieszkaniu. Jego woń jest bardzo intensywna, więc wystarczy chwila na podgrzewaczu, by cały dom pachniał cudnym cukrowo - owocowym deserem. Zapach bardzo przypomina zapachy z letnich cukierni. Sam w sobie wprowadza mnie w pozytywny nastrój.




Piękny zapach na ten czas przejściowy, jeszcze nie typowo jesienny, a już nie zdecydowanie letni. Mimo słodyczy, ma w sobie lekkie nuty świeżości. Mimo typowo owocowego letniego zapachu, otula przyjemnym ciepłym pledem. Wydaje mi się, że nie sposób go nie lubić... ;)




Ten i inne woski Yankee Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.


21 komentarze

  1. Jest cudowny ;) właśnie go kończę .. taki ostatni powiew lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, zapachem kusi na deser:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie całkiem ok choć bez szału bo ja wolę kwiatowe ale , mój chłopak baaardzo lubię zapach tego wosku.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ładny ,ale słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie lato było za gorące i suche! Brakowało mi czasami deszczu.
    Kuszący YC, tym bardziej że jeszcze nie miałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiadomo czy to wąchać czy zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten zapach. Przypomina mi chupa-chupsa mleczno-truskawkowego. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie go zapisać na listę zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy taki słodki zapach by mi się spodobał:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie kupowałam wosków Yankee Candle

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że dla mnie byłby zbyt słodki, ale na 100% nie wiem, nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm zapcha kuszący ;)
    właśnie muszę zakupić nowe woski :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!