Whis List: Co mi się marzy na jesieni?

środa, września 02, 2015

Mamy wrzesień. W sumie dziś powinna być 'nasza godzina zero', czyt. na dziś mamy wyznaczony termin porodu ;) Jednak póki co, nasza córcia się nie spieszy i nie wydaje mi się, żeby to dziś miał być ten 'wielki dzień'. Chyba, że dziecię mnie naprawdę zaskoczy, bo 40 tydzień naprawdę zobowiązuje!
Próbuję zająć swoje myśli czymkolwiek. Staram się grzecznie odpowiadać na najgorsze zadawane mi co chwilę pytanie: "Urodziłaś już?". Czekanie jest bardzo denerwujące... ;)

Przez ostatnie dni robiłam rozeznanie w moich zapasach kosmetycznych i 'akcja zużywanie' jest włączona na 'piąty bieg', szczególnie w przypadku produktów, które są już otwarte. Nie ukrywam, idzie mi całkiem dobrze. Chociaż w domu mam dość sporo kosmetyków, są kategorie, które nie cierpią na nadmiar i stąd dziś 'moje chciejostwa', które chciałabym zrealizować tej jesieni.



1. Ministerstwo Dobrego Mydła - Mydło CZEKOMIĘTA, 2. Lily Lolo - Mineralny cień do powiek Cream Soda, 3. PAT&RUB - Otulający balsam do rąk, 4. Resibo - Olejek do demakijażu, 5. John Masters Organics - Serum do twarzy z zieloną herbatą i różą.


Naczytałam się o tych produktach dużo dobrego. Mam nadzieję, że moje wybory są trafne, ale jeśli chcecie mi dać jakieś ostrzeżeniem przed jakimkolwiek z tych produktów, to będę bardzo wdzięczna ;)



22 komentarze

  1. serum do twarzy z zieloną herbatą - też bym przygarneła :)

    Urodziłąś już?:D hyhyhyh żartuję.
    Trzymam kciuki za Dzieciątko coby już przybyło na Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się marzy ten olejek do demakijażu z Resibo ;) Udanego i szybkiego rozwiązania życzę, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek z Resibo sama chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę spełnienia marzeń! Pamiętam, (mimo, że to 21 lat temu, miałam 5lat) że mój brat też bardzo nie chciał wyjść na świat ;) mama nawet raz była w szpitalu 2dni i wyszła z brzuszkiem, dopiero za drugim razem urodziła :D a ja bidna nie mogłam się już doczekać :P życzę Wam zdrowia i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie wszystkiego najlepszego dla Was i nie przejmuj się niczym, tylko oczekuj w spokoju na maleństwo :-)
    A twojej wspaniałej listy miałam jedynie ten krem do rąk z P&R - bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek do demakijażu Resibo też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek mogłabym wypróbowaćc;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też powoli, aczkolwiek skutecznie zaczęłam realizować swoją "jesienno-zimową" listę i cieszę się jak dziecko z każdego nowego produktu :-) odnoście Pat&Rub widziałam, że mają teraz niezłe przeceny na krem do rąk, ale i balsam do ciała z otulającej linii :-) jeśli doliczyć do tego 15% dodatkowego rabatu cena robi się jeszcze fajniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek do demakijażu też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełko wygląda cudnie, sama chętnie bym się w nie zaopatrzyła. Szybkiego rozwiązania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie czekomydełko to i ja bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek z Resibo bardzo kusi :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam nic z tych rzeczy. Z Resibo wykańczam właśnie krem ultranawilżający - fajnie działa, tylko cukierkowy zapach nieco mi pzreszkadza

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to mydło mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyki John Masters marzą mi się od dawna jednak pozwolę sobie na nie dopiero po wykończeniu zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  17. olejek z resibo jest bardzo fajny :) zmywa każdy makijaż

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!