Zamówienie z Triny

środa, sierpnia 26, 2015

W zeszłym tygodniu skusiłam się na małe zamówienie w sklepie Triny.pl. Oczywiście miałam ochotę na więcej, jednak zdrowy rozsądek kazał mi zamówić to, co na chwilę obecną na pewno będzie przeze mnie używane.

Swoją drogą obsługa klienta w sklepie jest bardzo dobra. Zerwane połączenie internetowe spowodowało, że złożyłam dwa identyczne zamówienia i w sumie po jednym moim mailu wyjaśniającym od razu została mi udzielona pomoc, a jedno z zamówień zostało anulowane. Tak błyskawiczna obsługa nie zdarza się często.




Co kupiłam?

Po dobrych wrażeniach ze stosowania glinki zielonej (od lat) i białej (od niedawna), postanowiłam tym razem dać szansę Himalajskiej glince różowej z ekstraktem ze złotego korzenia (Fitocosmetic). Zobaczymy jak się będzie spisywała. Liczę na poprawę kolorytu mojej cery, ponieważ przebarwienia jakie pojawiły się na mojej twarzy wokół oczu, nie wyglądają pięknie. Ciążowe uroki... ;)




Moje dobre wrażenia po używaniu Serum Babuszki Agafii 'Zatrzymanie młodości' do 35 lat (o którym pisałam tutaj) spowodowały, że tym razem postanowiłam wypróbować kolejne. Po 3 buteleczkach 'trzydziestki piątki' postawiłam na Serum 'Aktywne odmłodzenie' powyżej 50 lat. Jestem ciekawa czy będzie lepsze od poprzednika.




Wiele pozytywnych recenzji 'wymusiło' wręcz na mnie zakup maseczek do twarzy Babuszki Agafii. Moje przeoczenie (miała być jedna) zaowocowało dwiema sztukami Fitoaktywnej Maseczki Witaminowej...




...i dwiema maseczkami, na które liczę bardzo, bardzo - czyli: Odświeżająca ekspresowa maseczka do twarzy i Dahurska maska do twarzy o działaniu kojącym i relaksacyjnym. Każda maseczka ma po 100 ml, więc mam mały zapas na najbliższy czas, kiedy to robienie własnych maseczek będzie pewnie lekko utrudnione.




To były moje pierwsze zakupy w tym sklepie i jestem bardzo zadowolona.


19 komentarze

  1. Miałam ta kojącą maskę i byłam z niej zadowolona. Ciekawa jestem jak spiszą się inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego serum do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że masz ten zdrowy rozsadek, bo ja przy zakupach internetowych jestem jak pies spuszczony ze smyczy ;|. Też planuję zamówić te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten sklep, fajny mają asortyment:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty :) zainteresowało mnie to serum :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest co testować, oceniać i czym się rozkoszować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę dużo dobrego :) ja już od dłuższego czasu zabieram się za zakup tych maseczek i mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym sklepie jeszcze nie kupowałam, ale jestem ciekawa tych maseczek, a serum chętnie bym wypróbowała do 35roku życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Babuszka jak zwykle mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe serum.Ja nie znam sklepu.Spory zapasik maseczek zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy. Bardzo lubię te rosyjskie maseczki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski rosyjskie ponoć super :) Gratuluje wygranej Norel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda ślicznie, same opakowania kuszą do kupna :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie : http://pannael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem wielką fanką tych rosyjskich kosmetyków ale recenzję chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!