Urządzamy mieszkanie

poniedziałek, sierpnia 31, 2015

Jak co poniedziałek, kuszę Was ofertą Netto ;) Oferta tego sklepu ostatnio nie przestaje mnie zaskakiwać i co tydzień jest tylko coraz lepiej. Kusiłam Was w zeszłym tygodniu i ostatecznie sama zawędrowałam do sklepu po te białe kwadratowe półki.






I nie wiem czy wiecie, ale od 7 września będziecie mogły nabyć w Biedronce 'dekoracyjne kule LED' ;) Moje z eBay spisują się całkiem dobrze, ale może Wam akurat będzie po drodze z tą ofertą. 




A jeśli nadal nie znalazłyście nic dla siebie, to z pewnością zainteresuje Was nowy katalog IKEA. Ja już wypatrzyłam w nim drewnianą skrzynkę, którą absolutnie muszę mieć. Wybiorę się po nią zapewne dopiero po porodzie, ale marzę już o niej namiętnie ;)





Poklikajcie dobre dusze w linki do gazetek ;)

29 komentarze

  1. Te ledowe kule to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klikam na gazetke biedro ale nie ma jej tam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. O! worki próżniowe - to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Netto, no masa, po prostu masa super produktów.. W dobrej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam domowe gadżety do wystroju wnętrz :) a najbardziej te kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w biedronce zapewne zagoszczę

    OdpowiedzUsuń
  7. zabieram się za przeglądanie gazetki z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O już wiem, że muszę iść do biedry po 2 rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ciekawe rzeczy w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  10. czas wybrać się do netto, nigdy nie byłam w ikea :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Netto ma ostatnio fajne oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kule led mnie zaciekawiły :) Muszę się wybrać do Biedronki, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też chętnie bym zmieniła trochę wystrój u siebie, ale póki co to musi poczekać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kule będą chyba najlepiej się sprzedawać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kule fajne :P, netto niestety nie mam w pobliżu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Do Netto zupełnie mi nie po drodze, ale biedronkowe lampki chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Już poluję na te kule z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, muszę dorwać najnowszy katalog ikea:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się strasznie podobają te szafki na klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dekoracyjne kule są przepiękne <3 ja się cieszę jak szalona bo mi we Wrocławiu otworzyli Tigera, to jest dopiero fantastyczny sklep, już wiem, że będę w nim traciła fortunę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Toruniu też jest, ale wchodzenie do niego to zło! :D

      Usuń
  21. Będę polować na te kule ledowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham zmieniać i urządzać wnętrza ;) W moim przypadku chociaż raz na miesiąc musi się pojawić jakaś zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że u mnie nie ma Netto bo z chęcią bym coś poszła kupić ; p

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne te ozdoby "HOME", chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!