Kringle Candle - Beachside

niedziela, sierpnia 30, 2015

Przypomnij sobie to uczucie, gdy pod swoimi stopami czujesz drobny, ciepły i cicho skrzypiący piasek, a w oddali widać cudowne, lazurowe może. Gdzie teraz jesteś? W Chorwacji, na plaży w Hiszpanii czy w Grecji? A może jeszcze gdzie indziej, gdzie rozlega się delikatny szum fal i czuć ciepło letniego słońca. Pamiętaj, że możesz zostać tam na dłużej lub przenieść swój umysł w te rejony w każdej, dowolnej chwili. Wystarczy, że zapalisz Breakable Wax Potpourri o zapachu wakacyjnej plaży.






Harmonijne połączenie masła kakaowego, słonej bryzy morskiej i powiewu morskiego powietrza. Wosk o zapachu plaży przywoła miłe wspomnienia z wakacji - ciepły piasek i fale uderzające o brzeg.





Beachside to jeden z czterech wosków firmy Kringle, które posiadam. To co zdecydowanie podoba mi się w tych woskach to opakowanie, które już wstępnie dzieli produkt na cztery części. W przeciwnym wypadku wyjmowanie go z tego plastiku byłoby trochę kłopotliwe.
Dzisiejszy bohater wpisu, należy do bardziej świeżych zapachów, jednak cały czas krąży gdzieś w granicach delikatności. Kojarzy mi się zdecydowanie raczej z zapachami męskimi, chociaż moja koleżanka twierdzi, że to zapach typowy dla odświeżaczy powietrza ;) Osoby nastawione na lekką morską bryzę będą niestety zawiedzione, gdyż bardziej przypomina przypalone cytrusowe ciastko. Nie jest to iście letni zapach.




Ten i inne woski Kringle Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.

17 komentarze

  1. pięknie opisany zapach, ja nie miałam jeszcze żadnego wosku Kringle Candle, tylko same yankee

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym sobie taki rozpaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie, aktualnie myślami błądzę po plażach Chorwacji.. Ach wspomnienia wspomnienia! :)
    Piękny blog w ogóle, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych wosków jeszcze
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem czy by mi sie spodobal ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu już po wstepie mam ochote ! tym bardziej, że własnie siedze w pracy ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję niekończące się wakacje w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem go bardzo ciekawa :) Właśnie planuje kupić woski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem go bardzo ciekawa :) Właśnie planuje kupić woski <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem zapachu. :)

    Miłego wieczoru. :*
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Po przeczytaniu wstępu, właściwie nie mam ochoty czytać już tego posta dalej! :D
    Przepraszam, ale zatęskniło mi się za takimi wakacjami właśnie! Choć teoretycznie jeszcze trwają, dawno nie czułam tego piasku pod stopami! Może warto sięgnąć więc chociaż po ten wosk, skoro urlop tak odległy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam wosków z tej firmy jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dotąd jeszcze nie miałam żadnego z wosków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jeden ich zapach, ten też bym poznała :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie opisany zapach! :) Nie mam żadnego wosku z tej firmy. Szczerze mówiąc słyszę o niej pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!