Receptury Babuszki Agafii - Zatrzymanie Młodości - Serum do 35 lat

niedziela, czerwca 01, 2014

Obecny rok przyniósł mi 31 rok życia. Trudno się z tym pogodzić, ale młodsza już nie będę ;) Jakiś czas temu skusiłam się na zakup 'egzotycznego' kosmetyku zza wschodniej granicy i chciałabym dziś Wam opisać jego dobroczynne działanie.


Receptury Babuszki Agafii
Zatrzymanie Młodości - Serum do 35 lat



Producent:

Unikalna receptura emulsji do twarzy do 35 lat oparta jest w 98% na komponentach pochodzenia roślinnego, organicznych ekstraktach i olejach z zimnego tłoczenia pozyskanych z ekologicznie czystych rejonów Syberii. Serum do twarzy spowalniające procesy starzenia w skórze. Głęboko nawilża i odżywia skórę dostarczając witamin i aminokwasów. Stymuluje syntezę kolagenu i reguluje gospodarkę wodno – tłuszczową skóry. Zaleca się stosować na godzinę przed zastosowaniem kremy rano i wieczorem. Wzmacnia działanie kremów.

Składniki aktywne:
Dzika róża Daurska, Szczodrak krokoszowaty, Moroznik bajkalski, Bylica arktyczna, Płucnica śnieżna, Jałowiec, Szałwia, Olej słonecznikowy, Rokitnik ałtajski, Malwa różowa, Malina moroszka, Centuria pospolita, Kosaciec blady.

Serum nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, syntetycznych ekstraktów i pochodnych ropy naftowej.

Sposób użycia: Niewielką ilość serum nanieść na oczyszczoną skórę twarzy. Stosować 1-2 razy dziennie przed nałożeniem kremu. Przed użyciem wstrząsnąć.

Opakowanie: 30ml, cena ok. 15 - 27 zł.




Kupujemy serum w zapakowane w przyjemny tekturowy kartonik (co ważne - z dwóch stron zaklejone naklejką!), zamknięte w 30 ml butelce z ciemnego szła, wydobywamy je (trochę krótką) pipetką ..i co dalej?




Serum swoją konsystencją przypomina bardzo płynne mleczko. Jest bardzo lekkie, aksamitne, delikatne i niesamowicie szybko się wchłania. Co trzeba podkreślić - wchłania się absolutnie! Nie pozostawia żadnego nieprzyjemnego filmu. Zaraz po pierwszym zastosowaniu skóra wygląda bardzo korzystnie - jest ukojona, przyjemna w dotyku i generalnie wygląda tak, że raczej nie trzeba nakładać na nią nic więcej ;) Po pierwszym wieczorze byłam niesamowicie oczarowana! 

Po dłuższym stosowaniu okazało się, że moja skóra stała się lepiej nawilżona, przyjemnie gładka, a jej koloryt bardzo przyjemny dla oka. Potrzebowałam takiego ukojenia...
Mój Mąż stwierdził, że chyba nie jem chipsów, bo tak ładnie wyglądam ;) To jest chyba najlepsza rekomendacja! Bo faktycznie, gdy jem chipsy, nawet jedną paczkę na jakiś dłuższy okres czasu, moja skóra potrafi ostro zaszaleć :/

Osobiście stosuję kosmetyk jedynie na noc, gdyż rano nie mam oczywiście czasu na to, by czekać ok. 1h, by później nałożyć swój dzienny krem. W ostatnim czasie, a jest to okres ponad 3 tygodni stosowałam serum w połączeniu z kremem Effaclar Duo i w tym duecie, moja skóra naprawdę wypiękniała. Trzykrotnie weekendowo spróbowałam nałożyć serum na dzień, a po godzinie robiłam makijaż i nie zauważyłam, by produkt zakłócił "pracę" pozostałych moich kosmetyków. Makijaż trzymał się tyle, ile zwykle się trzyma.




Produkt stosowałam na całą twarz, również na okolice oczu, bez większej ostrożności. Nigdy nie zdarzyło mi się, by pojawiło się jakiekolwiek podrażnienie, czy dyskomfort z tego powodu. Wręcz przeciwnie - również skóra pod oczami wygląda coraz lepiej. Jest mniej opuchnięta, zniknęło długo towarzyszące mi nieprzyjemne ściągnięcie w tych okolicach twarzy.

Zapach serum jest bardzo delikatny, świeży i jak dla mojego nosa bardzo przyjemny. Pieczętuje wyżej opisaną przyjemność używania ;)




Jestem zachwycona działaniem tego kosmetyku i jednocześnie jestem ciekawa kolejnych z tej serii. Myślę, że po skończeniu mojej buteleczki zamówię sobie serum w przedziale 35 - 50 ;)


7 komentarze

  1. czuję się pokuszona:D Choć chwilkę muszę się wstrzymać z zakupem, bo czekają na mnie wspaniałe olejki;)

    pozdrawiam ciepło kochana
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juz nasi mężczyźni zauważają, ze coś się dzieje z naszą cerą too czymś to świadczy. Tak więc musi to być dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu tego serum, krem pod oczy z Receptur bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi kusząco! Mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie to serum - muszę je kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!